آخرین اخبار

15. شهريور 1395 - 19:13   |   کد مطلب: 6002
عابدی روشنایی روستاهای بولویری، الگن صبور بزرگ، گشتیاریف دشت آزادی و قلعه بنی اشاره و گفت: برای روشنایی این روستا بیش از ۴۵ چراغ و پایه برق نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی عابدی رئیس اداره برق چاروسا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز از مشکلات برق چاروسا است، اظهار داشت: حوزه نگهداری و حفاظت اداره برق چاروسا از سادات مشهدی کهگیلویه تا روستای انجیره دیشموک و از روستای سرغل تا روستای دم عباس است.

 

رئیس اداره برق چاروسا تصریح کرد: کوهستانی بودن مسیر عبور، فاصله زیاد و آسیب‌پذیر بودن شبکه‌ها و استفاده غیرمجاز از برق دلیل عمده قطع برق در چاروسا است.

 

وی به گزارش یکساله خود اشاره و افزود: در یکسال گذشته کارهای خوبی در زمینه روشنایی سطح شهر و روستاها رخ داد که نصب ۳۸ چراغ و جعبه سویچ در روستای کمردوغ، نصب ۴۲ چراغ در دره خواجه، نصب ۶ چراغ و اصلاح روشنایی در روستای سررش، نصب ۱۰ چراغ و تابلو چراغ در روستای پاره بنگشتان و ۱۵ چراغ در روستاهای سرآسیاب و چاه گرگی نصب شد.

 

عابدی روشنایی روستاهای بولویری، الگن صبور بزرگ، گشتیاریف دشت آزادی و قلعه بنی اشاره و گفت: برای روشنایی این روستا بیش از ۴۵ چراغ و پایه برق نصب شد.

 

رئیس اداره برق چاروسا یادآور شد: جابه‌جایی روشنایی و پایه برق روستای دشت آزادی، جمع‌آوری شبکه ده انار، تعمیرات چراغ و روشنایی امامزاده سید محمود(ع)، تعمیر شبکه دالون، نصب پایه برق در ۱۸ روستا از دیگر اقدامات انجام گرفته بود.

 

وی به برق‌رسانی به مساجد و مدارس چاروسا خبر داد و گفت: نصب و ارتقای شبکه مدارس پس رش، تعمیر برق رسانی به مدارس روستای کلاب، و گلزار مطهر شهدا قلعه رئیسی و شهدای گمنام از برنامه‌های برق رسانی به مدارس گلزار شهدا و مساجد بود.

 

عابدی از خدمات‌رسانی به ادارات چاروسا در برنامه‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای ادارات در زمان های متخلفی با آنها همکاری کردند که به صورت شبانه‌روزی آماده همکاری هستیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک