آخرین اخبار

9. شهريور 1395 - 1:07   |   کد مطلب: 5838
كانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه(ع) اكهگيلويه و بويراحمد بمناسبت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت دهم و یازدهم شهریور در گلزار شهدای دهدشت اقامه عزا خواهد کرد.

به گزارش کهگیلویه، كانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه علیه السلام استان كهگيلويه و بويراحمد بمناسبت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت دهم و یازدهم شهریور هفته جاری (چهارشنبه و پنجشنبه) راس ساعت 8:30 شب با حضور مردم شریف شهر دهدشت با حضور سخنران و مداحان کشوری در گلزار شهدای دهدشت اقامه عزا خواهد کرد.

 

سید فرزاد نجات نیا مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه(ع) ضمن اعلام رسمی مراسم گلزار شهدای دهدشت در هفته جاری به مدت دوشب در راستاي ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: هر امامزاده باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: با همکاری هیات محترم امناء آستان مقدس امامزاده علی علیه السلام (سادات) از نوادگان امام جواد(ع) -در روز شهادت- جمعه مورخه 95/6/12 ساعت 5 عصر با حضور مردم شریف استان وسخنرانی حضرت حجه الاسلام مهدی مهدوی نژاد محقق و پژوهشگر از یزد و مداحی کربلایی محسن محمدی پناه از یزد و حاج محمود گرجی از مازندران اقامه عزا و سوگواری خواهد شد.

 

این فعال فرهنگی جبهه انقلاب فرهنگی استان بیان کرد: آستان نورانی امامزادگان جزئی از خانه‌ها، آستان‌ها و بیوتی است که طبق آیه شریفه «فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه یسبح له فیها بالغدو و الاصال» خداوند متعال ساحت مقدس این مواطن تعبد را واجب الاحترام دانسته. البته تعظیم بقاع متبرکه به این معنی است که از ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی این مراکز استفاده شود.

 

 وی افزود: حضور مستمر مردم در این اماکن به تقویت ارتباط معنوی آنان، گرایش آنها به فرهنگ بیگانه کمتر خواهد شد، و می تواند عاملی برای دفع هجوم دشمنان به شمار رفته و این فرصت را به وجود می‌آورند تا به عنوان مراکز فعال برای مقابله با هجوم فرهنگی  و جنگ نرم دشمنان تلقی شوند./

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک