آخرین اخبار

29. مرداد 1395 - 17:22   |   کد مطلب: 5794
فرماندار کهگیلویه گفت: سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی به عنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ به نشانی http://s95.sci.org.ir از تاریخ ۲۳ مردادماه تا ۲۵ شهریور قابل دسترسی است و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه، با بیان اینکه هشتمین مرحله سرشماری در مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کهگیلویه در دو مرحله همانند سراسر کشور به صورت اینترنتی و مراجعه حضوری آمارگیران برگزار می‌شود.

پوزش خاطرنشان کرد: در راستای اجرای عملیات سرشماری نفوس و مسکن امکان دسترسی و ثبت‌نام داوطلبان همکاری در اجرای عملیات میدانی سرشماری به سامانه اینترنتی مربوط به این کار وجود دارد.
وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن برای این منظور ابتدا در صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام، شرایط و ضوابط ثبت‌نام را به دقت مطالعه و در صورت داشتن شرایط عنوان شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی به عنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ به نشانی http://s95.sci.org.ir از تاریخ ۲۳ مردادماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریور قابل دسترسی است و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

علی پوزش با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی، ساماندهی، سیاستگذاری، هماهنگی و موضوع‌های مدیریتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: اساس و زیربنای سرشماری عمومی نفوس و مسکن، داده است.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه به هدایت تصمیم‌سازان براساس آمار و ارقام اشاره کرد و افزود: بدون آمار و داده نمی‌توانیم تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمار اهمیت بسیاری برای تصمیم‌گیران دارد، تصریح کرد: نفوس و مسکن بزرگ‌ترین آمارگیری محسوب می‌شود و بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار کهگیلویه بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری تأکید کرد و گفت: سرشماری امسال برای دولت بعدی به منظور برنامه‌ریزی بسیار موثر است که درباره مسکن و جمعیت و افزایش آن چگونه تصمیم‌گیری کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک