آخرین اخبار

23. مرداد 1395 - 16:12   |   کد مطلب: 5761
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس بر ضرورت اندیشیدن تدابیر لازم توسط رئیس‌جمهور و دولت برای رفع محرومیت تاریخی کهگیلویه و بویراحمد در سفر به این استان تأکید کرد.

به گزارش کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور و هیأت وزیران به استان کهگیلویه و بویراحمد مایه خیر و برکت برای این استان است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های محروم کشور بوده و استان ما جز آخرین استان‌هایی است که رئیس‌جمهور و هیأت دولت به آن سفر می‌کند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مسؤولان استانی اعم از سیاسیون، فرهنگیان و نخبگان باید بتوانند بیشترین بهره را از سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت برای کمک به استان ببرند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های غیر برخوردار است که باید بتوانیم چهره واقعی و درونی استان را به نمایش بگذاریم.

نماینده کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: فنداسیون سفر رئیس‌جمهور به استان ما بسته شده و رئیس‌جمهور و هیأت وزیران در خصوص محروم بودن استان کهگیلویه و بویراحمد توجیه شده‌اند.

هاشمی‌پور اذعان داشت: پروژه‌های عام‌المنفعه برای تمام شهرهای استان تعریف شده است و رایزنی‌هایی صورت گرفته که خروجی این سفر فردا شب در شورای اداری که جلسه نهایی و تصمیم‌گیری است گزارش سفر به سمع مردم استان رسانده می‌شود.

نماینده کهگیلویه در ادامه افزود: پروژه‌هایی که اخیراً در کهگیلویه استارت خورده مانند کارخانه سیمان و پتروشیمی دهدشت مورد بازدید نماینده رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت، همچنین بیمارستان مغز و اعصاب که به زودی استارت آن زده خواهد شد.

هاشمی‌پور افزود: پروژه‌های چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهرستان گچساران، دهدشت، لنده و بهمئی جمع‌آوری شده و در استانداری موجود است که به سمع و نظر رئیس‌جمهور و هیأت دولت می‌رسد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک