آخرین اخبار

15. مرداد 1395 - 1:17   |   کد مطلب: 5716
هاشمی گفت: تلاش لازم را با توجه به رشته و تخصص‌ در جهت اشتغال خبرنگاران بیکار مجدانه انجام خواهم داد.

به گزارش کهگیلویه، عدل هاشمی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معیشت، اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و از طرف دیگر فندانسیون کارهای بزرگی که من در نطق های انتخاباتی طراحی کردم و مهمتر از همه بحث رسیدن به اهدافی که در مجلس پیش بینی کرده بودم برای ورود به کمیسیون انرژی که در این کمیسیون می توانیم خدمات ارزشمندی را به مملکت و استان و به ویژه حوزه انتخابیه شاهد باشیم و بزودی خبرهای خوبی از قبل کمیسیون انرژی خواهید شنید، اجازه توجه به دیگر امور را بر من بست.

 

وی با بیان اینکه، صداقت باید بر جامعه حاکم باشد، تصریح کرد: باید خدا را شاهد، ناظر بر اعمال کارهایمان داشته باشیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: حمایت صادقانه، مجدانه و شجاعانه جامعه خبرنگار و رسانه‌ها همیشه و در همه دوران از دفاع مقدس تا کنون نقش بسزایی داشت.

هاشمی با اشاره به عقب ماندگی استان درعرصه های مختلف تصریح کرد: درجلسه شورای برنامه ریزی استان به صراحت گفتم میزان اعتبارات استان وبویژه بودجه شهرستان کهگیلویه بزرگ شرم آور است و به استاندار هم گفتم با این اعداد و ارقام عقب ماندگی جبران نمی شود.

 

هاشمی تاکید کرد: اگر به داد کهگیلویه و بویراحمد نرسند، این استان منفجر خواهد شد.

 

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مگر انفجار چه است؟! انفجار این است که جوانان ما  در زندان خودکشی می‌کنند!!!

 

نماینده کهگیلویه بزرگ تشریح کرد: 44هزار نامه برای اشتغال دست من است و همه را در کامپیوتر ثبت کرده و تا زمانی که پروژهای عمرانی خودمان فعال شود به اقصی نقاط کشور جهت استخدام معرفی می‌کنم.

 

عدل هاشمی گفت خبرنگاران صداقت، اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و زبان گویای مناطق محروم باشند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: من ندیدم کسی بیاد و بنویسد مردم در منطقه آجم به یک عرشه نیاز دارند که اگر این پل وصل شود قریب600خانوار، معضل‌شان حل شود.

نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل صداوسیما گفت: صدواسیما فقط عکس من و دیگر نمایندگان را نشان ندهد، مناطق محروم عشایری استان که ماه‌ها حمام نمی‌کنند را به تصویر بکشد تا مناطق محروم را ببینند.

 

وی با اشاره به دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد در دولت، اضافه کرد: تا کنون فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی ابتر ماند و هیچ دولتی نتوانست این دغدغه حضرت آقا را برطرف کند.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی جز در حد شعار، سمینار، همایش، پذیرایی و صرف هزینه های آنچنانی بود و خروجی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تا کنون مشاهده نشد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در بحث نظارت بر اجرای قانون مشکلات زیادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر نظارت بر اجرای قانون داشتیم، با حقوق های نجومی این چنین با آبرو و حیثیت این نظام بازی نمی‌شد.

هاشمی از خبرنگارن خواست امید و امیدبخشی در جامعه را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه، به توفیق الهی و علیرغم سم‌پاشی‌های فراوان به سرعت حرکت می کنم و باشجاعت برای حل مشکلات تلاش می کنم، گفت: کمر همت بستم تا مشکلات را برطرف و پروژها را فعال کنم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه، "یک سال و نیمه" گازرسانی به دیشموک و چاروسا انجام خواهد شد، گفت: بخش خصوص و سرمایه گذاران را باید به مناطق بیاوریم و تا خیلی از مشکلات حل شود.

هاشمی گفت: انتظار دارم مردم به مدت یکسال به من فشار نیاورند، کمتر تلفن بزنند، کارهای شخصی را کمتر بخواهند تا کارهای عمومی که مربوط به همین اشتغال است، حل شود.

وی گفت: خبرنگاران برای رضای خدا بدون کینه در خصوص وعده‌هایی که به مردم دادم، من را به چالش بکشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتغال خبرنگاران تصریح کرد: تا اکنون نمیدانستم خبرنگاران بیکارند چون در این فضا نبودم.

هاشمی با ابراز خوشحالی از این نشست، گفت: تلاش لازم را با توجه به رشته و تخصص‌ در جهت اشتغال خبرنگاران بیکار مجدانه انجام خواهم داد.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک