آخرین اخبار

14. مرداد 1395 - 2:49   |   کد مطلب: 5708
بیانیه قرارگاه دانشجویی شهید طیب بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد؛
اگر تهدید نجومی بگیران استان ادامه یابد ، فیش های حقوقی آنان را منتشر می کنیم
به نجومی بگیرانی که دانشجویان را تهدید می کنند به صراحت اعلام می کنیم اگر این تهدیدها ادامه یابد ، پاسخ ما انتشار اسناد،مدارک و فیش های نجومی از ویژه خواری هایی است که در استان وجود دارد که آن موقع برای عبرت و عذرخواهی از شدت شرمندگی بسی دیر خواهد بود .

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، کمیته پیگری فیش های نجومی قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان در پی تهدیدهای دانشجویان انقلابی توسط نجومی بگیران بیانیه ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

جامعه دانشجویی بنا بر رسالت خود همواره در حوزه های مختلف در راستای اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشته و از مواردی که به شکل کلی و جزئی در طول این سالها مورد توجه این قشر بوده است , بحث عدالت خواهی و دادخواهی بوده که به اشکال مختلف تجلی شده است.

متاسفانه یکی از  نتایج تفکرات لیبرالی نفوذی در بدنه اداری کشور،اشرافی گری ، ثروت اندوزی با ثروت های بادآورده است که به کرار از طرف حضرت امام (ره) مورد تذکر و عتاب بود و مقام معظم رهبری نیز بارها به خطر این پدیده برای نظام اداری کشور به طورمستقیم اشاره و حتی فرمان داده اند ، از طرح موضوع ثروت های بادآورده تا فرمان 8ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی و این روزها با تاکید جدی برپیگیری خیانت  نجومی بگیران بی درد که به تعبیر معظم له به ارزش ها هجوم برده اند، حکایت از عمق خیانتی است که توسط عده ای ولو محدود ؛ اما بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام را نشانه رفته است . این روزها , انتشار فیش های حقوقی نجومی در سطح جامعه اگرچه  موجب تشویش اذهان عمومی و جریحه دار شدن بعضی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است ، اما بالاخره جراحت و جنایتی بود که باید زودتر از این شکافته می شد و طشت رسوایی ویژه خواران زالوصفتی بود که با آه مستمندان مستحق از بام افتاد.  هرچند که حرام خوری آنها را به حدی رسانده که موضعی طلبکارانه به خود گرفته اند و با یکسری جوسازی های حاشیه ای در کشور که با همان پول های بادآورده انجام می شود ، یواشکی وکیل گرفته اند که اصلا چرا فیش های محرمانه ما منتشر شده است .

این پدیده شوم حاصل تفکرات  مادی گرایانه و لیبرال مسلکی است که سال ها در سیستم اقتصادی کشور جاخوش کرده و برخی مسئولین خواسته و ناخواسته در ساختارهای اداری آن را نهادینه کرده اند . ومتاسفانه علی رغم شعارهای خوب و استعفاهای طلبکارانه و عزل های تعارفی ، آن هم محدود ؛ تاکنون اقدام عملی برای پیگیری بیشتر و برخوردجدی و برگرداندن اموال انجام نشده و حتی زمزمه های شوم حمایت برخی از مسئولین و نمایندگان مجلس از این خائنین به مردم به گوش می رسد . بدون شک بخش زیادی از محرومیت مضاعف و طولانی مدت استان برخورداری مثل کهگیلویه و بویراحمد ، ناشی از چنین ویژه خواری های بی حساب و کتاب بوده و هست که بخشی در سطح ملی و  برخی در داخل خود استان انجام می شود . اخیرا گوشه ای از فیش یکی چندتا از مدیرانی در استان و شهرستان ها و یا برخی از نجومی بگیران هم استانی درسطح کشور آن هم از طریق سایت های رسمی پرداخت حقوق مربوطه بالارفته است ، که نجومی بگیران را از دست جوانان دانشجوی مطالبه گرو عدالتخواه عصبانی و همانگونه که گفتیم درسطح استان از موضع طلبکارانه و قیافه حق به جانب ، از یک طرف تهدید به شکایت می کنند  و از طرفی  دیگر تطمیع به حق سکوت و یا تهدید به زور و توهین و ارعاب و ... می نمایند . قرارگاه دانشجویی شهیدطیب استان کهگیلویه و بویراحمد که جمعی از دانشجویان  انقلابی  ، آرمانخواه و مطالبه گر و عدالتخواه استان از دانشگاهای سراسر کشور را در خود جای داده است ، در کنار سایر جنبش های دانشجویی ایران اسلامی موارد زیر را در خصوص نجومی بگیران خائن در استان و خارج از استان اعلام می نماید .

  1. تهدید و تطمیع برای ساکت کردن دانشجویان انقلابی همواره راهی عبث و نتیجه ای به شدت عکس داده و خواهد داد .
  2. دانشجویان درکنار مبارزه بی امان با استکبارو تفکرات لیبرالی غرب گرا  با مظاهر و مصداق های استکبار و لیبرال داخلی در عرصه های مختلف و خصوصا در عرصه اقتصادی  نیز همواره درستیزخواهند بود و مجالی برای فرافکنی  و حاشیه سازی،  ویژه خواران  نخواهد گذاشت .
  3. از دستگاه های امنیتی استان  و خصوصا دستگاه قضایی استان که بارها مراتب تشکر خود را به جهت شجاعت و صراحت در برخوردهای قانونی خصوصا در مقابل گردنکشان و صاحبان زرو زور و تزویر ، از آنها اعلام داشته ایم ، به جد می خواهیم تا نسبت به پی گیری نجومی بگیران در سیتم اداری و شرکت های استان و شهرستان ها اقدامی انقلابی داشته باشند . در این زمینه دانشجویان انقلابی آماده همکاری خواهند بود .
  4. نجومی بگیران بی درد نه تنها به حقوق عمومی مردم خیانت کرده اند ، بلکه مهمتر از آن ، ظلم ناروایی را در حق خیل مدیران و کارمندان پاکدست نظام اداری کشور رواداشته اند و بدون شک برخورد با این افراد ، خدمتی و انگیزه ای برای مدیران زحمتکش و پاکدست خواهد بود .
  5. به نجومی بگیرانی که دانشجویان را تهدید می کنند به صراحت اعلام می کنیم اگر این تهدیدها ادامه یابد ، پاسخ ما انتشار اسناد،مدارک و فیش های نجومی  از ویژه خواری هایی است که در استان وجود دارد که آن موقع برای عبرت و عذرخواهی از شدت شرمندگی بسی دیر خواهد بود .

 

قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان کهگیلویه و بویراحمد –

کمیته پیگری فیش های نجومی

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک