آخرین اخبار

29. تير 1395 - 20:33   |   کد مطلب: 5613
رئیس آموزش و پرورش چاروسا مطرح کرد:
وجود هفت مدرسه زیر 5 دانش آموز در چاروسا
رئیس آموزش و پرورش چاروسا یادآور شد: در حال حاضر در سطح چاروسا هفت مدرسه زیر 5 دانش آموز داریم که بسیار نگران کننده است که امیدواریم مسؤولان عمرانی در جهت خدمات رسانی بیشتر و نسبت به جلوگیری از مهاجرت در روستاها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در چمع خبرنگاران با بیان مهاجرت و خالی شدن روستاها از دانش آموز اشاره و تصریح کرد: به دلیل نبود امکانات در سطح روستاها مردم اقدام به مهاجرت به شهرها می کنند که این عامل باعث می شود تا روستاها خالی از جمعیت شود و خدماتی را که نظام از قبل برای مردم آماده کرد از بین روند.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا یادآور شد: در حال حاضر در سطح چاروسا هفت مدرسه زیر 5 دانش آموز داریم که بسیار نگران کننده است که امیدواریم مسؤولان عمرانی در جهت خدمات رسانی بیشتر و نسبت به جلوگیری از مهاجرت در روستاها اقدام کنند.

 

شکوهی به تغییر مدارس شهری قلعه رئیسی اشاره و تبیین کرد: به دلیل کمبود مکان فیزیکی برای اداره آموزش و پرورش چاروسا و به دلیل عدم توانائی دانش آموزان ابتدائی و راهنمایی به قسمت بالای شهر نسبت به تغییر مکان فیزیکی مدارس اقدام خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند اظهار داشت: آموزش و پرورش در این مهم نقش بسزایی دارد و از حوزه های مهم اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می شود.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تاکید کرد: رشد و تعالی باورهای دینی دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش و معلمان این منطقه است و در ایام نزدیک به کنکور امیدوارم که با حمایتی که آموزش و پرورش و خانواده ها انجام می دهند شاهد موفقیت آنها باشیم.

 

وی به نقش کمیته امداد و بهزستی در جهت بی سوادی اشاره و افزود: کسب علم و دانش بر هر مرد و زنی واجب است و این موضوع یک عمل واجب محسوب می شود.

 

شکوهی در ادامه سوادآموزی را بر اساس سفارشات امام خمینی(ره) یکی از نیازهای اولیه دانست و اذعان کرد: حتی می توان گفت این مهم بالاتر از بهداشت، مسکن تلقی می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک