آخرین اخبار

29. تير 1395 - 22:40   |   کد مطلب: 5609
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه احداث اردوگاه اضطراری و پایگاه امداد جاده‌ای در محور پاتاوه به قلعه‌دختر را از مهمترین نیازهای این جمعیت در شهرستان دانست و گفت: می‌طلبد در سفر هیأت دولت این برنامه‌ها مطرح شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، از احداث پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر جاده پاتاوه به قلعه‌رئیسی خبر داد و گفت:با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه و خطر غرق‌شدگی در رودخانه مارون احداث این پایگاه امداد ضروری است.

 

سید عادل رهبریان با بیان اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث پایگاه با همکاری منابع طبیعی تأمین شده است تصریح کرد: احداث و راه‌اندازی پایگاه بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

 

این مسؤول اعتبارات هلال احمر را جوابگوی نیاز این نهاد ندانست و گفت: می‌طلبد در سفر هیأت دولت نگاه ویژه‌ای به این پروژه صورت گیرد.

 

رهبریان بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار پایگاه امداد جاده‌ای محور پاتاوه و قلعه‌رئیسی در زمینی به مساحت یک هزار و 754 متر مربع احداث می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه سال گذشته یک میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار مصوب داشته افزود: تنها 850 میلیون ریال از این اعتبار تخصیص یافته که کار را به جایی نمی‌رساند.

 

رهبریان از تجیهز پایگاه امداد و نجات فیلگاه خبر داد و گفت: 150 میلیون ریال از محل درآمدهای تملک دارایی استان جهت تأمین تجهیزات رفاهی و امدادی این پایگاه تخصیص داده شد.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه احداث اردوگاه اضطراری و پد بالگرد را از دیگر نیازهای ضروری این جمعیت دانست و با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان گفت: احداث اردوگاه اضطراری اسکان، امداد و نجات در زمینه سوانح و بلایای طبیعی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید با همکاری مسؤولان و به ویژه دولت عملیاتی شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک