آخرین اخبار

27. تير 1395 - 23:51   |   کد مطلب: 5587
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست خواسته‌‌های مردم را به خوبی از هیأت دولت مطالبه کنند و مطالبه گر حقوق مردم باشند.

به گزارش کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، فتاح محمدی صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی این استان پیش از سفر هیئت دولت به استان برگزار شد، به مطالبه گری مسئولان استانی در این سفر اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات فعلی است و بدون شک باید موانع بر سر راه این مقوله برداشته شود تا اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

 

معارضات اجتماعی از مهمترین مشکلات توسعه در استان

وی  تعارضات اجتماعی رااز از جمله عوامل سر راه سرمایه‌گذاری در استان دانست و افزود: یکی از مشکلات مهم در امر توسعه در استان مشکلات و معارضات اجتماعی است که باید مرتفع شود.

 

اهمیت توسعه و ترغیب کالای ایرانی

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت به اهمیت اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی و نهادینه کردن این موضوع در جامعه اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی مجاهدت است و قطعاً هر چه قدر کالای ایرانی دارای کیفیت باشد نقش مهمتری در بازارها ایفا می‌کند.

 

محمدی به سفر آینده رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور و دولتمردان در استان‌ها از دموکراسی دینی سرچشمه می‌گیرد و از سویی استقبال مردم از سفر هیأت دولت نشان از نگاه مردم به حاکمیت است.

 

استقبال از دولت نشان از رضایت مردم از نظام است

وی با بیان اینکه بدون شک استقبال مردم نشان‌دهنده رضایت مردم از نظام و حاکمیت خواهد بود، ابراز کرد: این استقبال در مشروعیت و مقبولیت نظام می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

 

مسئولان در سفر هیئت دولت مطالبه گر باشند

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این موضوع که مسئولان باید مردم را برای حضور در سفر هیأت دولت تشویق و ترغیب کنند،بیان کرد:مدیران و مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست خواسته‌‌های مردم را به خوبی از هیأت دولت مطالبه کنند و مطالبه گر حقوق مردم باشند.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک