آخرین اخبار

5. تير 1395 - 18:49   |   کد مطلب: 5451
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرسوق امسال با شرکت ۱۳تیم در۲گروه چهار و۱ گروه پنج تیمی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استارت خورد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مسابقات فوتسال جام رمضان شهرسوق امسال با شرکت ۱۳تیم در۲گروه چهار و۱ گروه پنج تیمی و با شرکت تیم هایی آزاد از شهر سوق و روستاهای تابعه زیر نظر هیئت ورزشهای همگانی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استارت خورد.

 

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور آقایان رزمجو بخشدار سوق، تقوی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، فاضلی مسئول ورزش وجوانان شهر سوق، مرادی پور شهردار سوق، آقایان سعیدی و پرهیز اعضای شورا، ارجمند مسئول کلانتری و تماشاگران پرشور شهر سوق با تلاوت آیاتی چند از کلام روح بخش قرآن مجید در یک فضای معنوی آغاز و پس آز آن  بخشدار سوق به ایراد سخن پرداخت.

 

رزمجو از خواص این ماه مبارک بر روح و سپس خواص ورزش در این ماه مبارک برجسم، سخن گفت و یادآور شدند که این دو در کنار هم باعث آرامش جسم و روح می شود و چه بهتر که این امر همیشه صورت گیرد.
در ادامه  شب اول این مسابقات با برگزاری سه مسابقه پیگیری که در بازی اول تیم ایرانا موفق شد تیم مدعی طاها را ۳بر ۲ از پیش رو بردارد و در بازی دوم هم تیم استقلال که  از ترکیب چند نوجوان و جوان تشکیل شده بود توانست دست به کار بزرگی بزند و تیم شتاب یکی دیگر از مدعیان قهرمانی را ۲-۲ متوقف کند.

 

هم چنین در بازی آخر تیم شاهین و فولاد تن به تساوی ۲-۲دادند تا شب اول با یک برد و دو مساوی به کار خود پایان دهد.

گزارش و عکس: کیومرث دوستکام

فوتسال سوق

فوتسال سوقفوتسال سوقفوتسال سوقفوتسال سوقفوتسال سوقفوتسال سوقفوتسال سوق

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک