آخرین اخبار

22. خرداد 1395 - 17:05   |   کد مطلب: 5389
رئیس شورای آموزش‌وپرورش دیشموک خبر داد
فضای فیزیکی نامناسب در 7 مدرسه منطقه دیشموک
رئیس شورای آموزش‌وپرورش دیشموک از فضای فیزیکی نامناسب در 7 مدرسه منطقه دیشموک خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در نشست شورای آموزش‌وپرورش اظهار کرد: با توجه به مشکلات نیروی انسانی در سال گذشته در آموزش‌وپرورش دیشموک، جهت جلوگیری از انتقال معلمان تمهیدات لازم به کار گرفته شد.

 

وی در ادامه گفت:با توجه به اینکه 400 دانش‌آموز دختر در مدارس متوسطه دیشموک در حال تحصیل هستند به علت نداشتن مربی پرورشی برای سال تحصیلی با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

رئیس شورای آموزش‌وپرورش گفت: از عمده مشکلات مدارس منطقه دیشموک عدم فضای فیزیکی مناسب، نبود تجهیزات میز و صندلی از دیگر مشکلات آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دیشموک دو پایگاه اوقات و فراغت در دیشموک را برگزار خواهد کرد عنوان کرد: تمام رشته ها باید در این دو پایگاه جهت فراغت بهتر دانش‌آموزان باشد.

 

امیریان تصریح کرد: ثبت‌نام کتب درسی از طریق اینترنت خواهد بود و والدین دانش‌آموزان باید از طریق اینترنت کتاب دانش‌آموزان خود را ثبت‌نام و مهیا کنند در غیر اینصورت آموزش‌وپرورش دیشموک در خصوص مهیا کردن کتب درسی مسؤولیتی قبول نخواهد کرد.

 

وی از برگزاری کارگاههای آموزشی در دیشموک خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های کارگاهی آموزشی از طرف این اداره جهت بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های بیشتر معلمان کم کار در تابستان امسال از دیگر برنامه های آموزش‌وپرورش این منطقه خواهد بود.

 

رئیس شورای آموزش‌وپرورش گفت: در سال گذشته جهت مرتفع شدن مشکل فضای فیزیکی 4 مدرسه در دیشموک با مهیا شدن 4 کانکس برطرف شد با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید  7 مدرسه در منطقه دیشموک از فضای فیزیکی نامناسب برخوردار است. 

 

امیریان اذعان کرد:  برگزاری کلاس های تابستانی جبرانی از طرف گروههای جهادی از دیگر برنامه های این اداره در منطقه دیشموک  برای دانش‌آموزان خواهد بود که امیدورام تاثیرات زیادی جهت بالا بردن آگاهی‌های دانش‌آموزان باشد.

 

وی در پایان گفت: برگزاری کلاس های دارالقرآن در دیشموک از بهترین برنامه های آموزش‌وپرورش در این منطقه است  و برای دانش‌آموزان بسیار مفید خواهد بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک