آخرین اخبار

9. خرداد 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 5351
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
لزوم همکاری همه دستگاه ها هنگام بروز حوادث و آتش سوزی
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاهها مکلفند در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی همکاری لازم را داشته باشند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید علی وفایی مقدم در جلسه مدیریت بحران در دهدشت افزود: با توجه به اینکه فصل، فصل گرماست باید همه دستگاهها تمهیدات لازم جهت بروز حوادث ناگهانی را تدارک دیده باشند.

 

وی با اشاره به شرایط خاص بودن شهرستان کهگیلویه و گستردگی آن بیان کرد: بارش باران نسبت به سالهای گذشته در این شهرستان باعث شده پوشش گیاهی خوبی فراهم شود که اگر درست مدیریت نکنیم آتش سوزی به وجود خواهد آمد.

 

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه دستگاهها و مردم مکلف هستند در هنگام بروز حوادث به خصوص آتش سوزی که خطرات زیست محیطی را هم به دنبال دارند همکاری لازم را با نهادهای متولی جهت مهار و کنترل خسارات داشته باشند.

 

وفایی مقدم  عنوان کرد: با همکاری تشکل های فرهنگی و دیگر دستگاه ها با هم خسارات نسبت به سال های گذشته را کاهش دهیم.

 

وی اظهار کرد: اعتباری در خصوص خسارات سال گذشته به استان تخصیص داده نشد اما ابلاغ اعتبار آمد و ان شاء لله به هنگام حضور هیات دولت به استان این مسأله را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

 

وفایی مقدم با اشاره به حضور هیت بازرسی سازمان مدیریت بحران کشور به استان در روزهای آینده گفت: همه دستگاه ها خسارات های وارده خود را در قالب عکس و فیلم به صورت مستند در اختیار ما گذاشته که به سازمان مدیریت بحران داده شود تا بتوانیم خسارات به وجود آمده را تامین اعتبار کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک