آخرین اخبار

6. خرداد 1395 - 16:35   |   کد مطلب: 5342
وزیر نیرو در بازدید از دشت‌های وسیع کلاچو :
وعده های چیت چیان برای شکوفایی در کشاورزی, صنعت و اقتصاد کهگیلویه
وزیر نیرو در بازدید از دشت‌های وسیع کلاچو دهدشت از تلاش این وزارت‌خانه برای تسریع در مطالعات سد مارون 2 خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، وزیر نیرو و هیأت همراه ظهر امروز از پروژه‌های شهرستان کهگیلویه بازدید و با حضور در دشت‌های کلاچو ظرفیت‌های این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

 

حمید چیت‌چیان در این بازدید کوتاه هدف از حضور خود را آشنایی با ظرفیت‌های خوب منطقه دانست و اظهار داشت: زمین‌های مستعد کشاورزی در دشت‌های این شهرستان وجود دارد که اگر آب مطمئن به منطقه بیاید شکوفایی قابل توجهی در کشاورزی، صنعت و اقتصاد منطقه ایجاد می‌شود.

 

چیت‌چیان تصریح کرد: تمام تلاش خود را در تسریع مطالعات سد مارون 2 به کار خواهم برد.

 

وزیر نیرو با اشاره به پروژه مهم آبرسانی به دهدشت غربی افزود: از همکاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌خواهم برای تخصیص دادن اعتبارات مورد نیاز توجه ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه بیان کرد: آبرسانی به چهار شهر دهدشت،سوق،لنده و چرام از محل سد کوثر نیز با اخذ ماده 215 در انتظار منظور شدن ردیف بودجه است که برای این پروژه نیز تلاش خود را دریغ نخواهم کرد.

 

این مسؤول سد بالیاب در دیشموک را از دیگر پروژه‌های وزارت نیرو در این منطقه برشمرد و گفت: از کسانی بودم که در سال‌های گذشته قبل از تصدی مسؤولیت وزارتخانه وقتی موضوع سد سیدون(بالیاب) مطرح شد در بین گزینه‌های گوناگون اصرار داشتم گزینه‌ای انتخاب شود که این استان بتواند استفاده بیشتری از آب داشته باشد.

 

چیت‌چیان با بیان این‌که نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ کار آشنا،فنی و مطلع در امور آب هستند، گفت: از کمک ایشان و استاندار در اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک