آخرین اخبار

6. خرداد 1395 - 16:25   |   کد مطلب: 5341
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان این‌که تاکنون کسی به فریاد مطلومیت دشت‌های این شهرستان از جمله کلاچو نرسیده است از وزیر نیرو خواست فکری به حال زمین‌های تشنه این منطقه کند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در بازدید وزیر نیرو از دشت‌های کلاچوی دهدشت با بیان این‌که در مقطعی کارگر وزارت نیرو بودم اظهار داشت: همه تونل‌ها و پروژه‌هایی در سطح کشور با من آشنا هستند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم تصریح کرد: دشت‌های کلاچو با وجود مستعد بودن به کویر مانده و مظلوم واقع شده‌اند.

هاشمی‌پور با بیان این‌که فریاد مظلومیت این دشت‌ها تاکنون به کسی نرسیده است،افزود: ظرفیت‌های خوب این منطقه نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو است.

وی، با اشاره به سد بالیاب در دیشموک تصریح کرد: این سد قبلاً به نام سد سیدون و به کارفرمایی خوزستان بود،برای اجرا در منطقه دیشموک نیازمند تغییر کارفرما از خوزستان به آب نیرو است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: 25 هزار هکتار زمین در دل دو دریاچه مارون و کوثر مظلوم واقع شده و هیچ استفاده‌ای از این دو مخزن نمی‌شود.

وی مشکل ارتباطی شهرستان لیکک با مرکز کهگیلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: احداث سد مارون باعث قطع ارتباط لیکک با کهگیلویه شده است و مردم این شهرستان مجبورند برای رسیدن به دهدشت از بهبهان عبور کنند.

هاشمی‌پور افزود: انتظار می‌رود کارفرمای پروژه سد از درآمد همین پروژه مطالعات جاده را انجام دهد تا مشکل ارتباطی مردم این شهرستان رفع شود.

وی،نبود ایستگاه قوی و نیروگاه در چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود را از دیگر مشکلات عنوان کرد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک