آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 15:13   |   کد مطلب: 5313
پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزدر یاسوج در حالی پایان یافت که هیچ یک از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حضور نداشتند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در یاسوج با استقبال سرد مردم و مسئولان کهگیلویه  وبویراحمد به کار خود پایان داد.

این جشنواره پس از وقفه‌ای 10ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز و اکران فیلم  هایی با موضوعات متنوع زیست محیطی برای جوامع هدف مختلف و سنین متعدد با همکاری سازمان مرکزی به مدت 60 ساعت پیش بینی شده بود.

از حاشیه های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزدر یاسوج عدم استقبال مردم و حضور نداشتن حتی یکی از مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد بود که دلیل عدم حضور خود در این جشنواره را حضور در نشست کارگروه رفع موانع و تسهیل استان عنوان کرده اند.

از طرفی می توان دلیل عدم استقبال مردم از چنین برنامه های فرهنگی را عدم اطلاع رسانی مناسب و گسترده دانست.

 در پایان از برخی از افراد فعال در برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزدر یاسوج تقدیر واز دو تشکل زیست محیطی نهضت سبز زاگرس و پیام آوران دنا تجلیل شد.

در ادامه تصاویری از اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزدر یاسوج خواهید دید که با حضور کارکنان سازمان محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به همراه خانواده هایشان ،تعدادی از تشکل های زیست محیطی و همچنین چند تن از مدیران بخش خصوصی برگزار شد.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک