آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 17:07   |   کد مطلب: 5305
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به انجام یک‌هزار و 279 مورد سزارین در سال گذشته گفت: با اجرای طرح تحول سلامت، زایمان به روش سزارین از 33 درصد به 31 درصد رسید.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید غفار شفایی در جمع خبرنگاران با اشاره به گذشت دو سال از اجرای طرح تحول سلامت،این بیمارستان را در اجرای این طرح بزرگ موفق دانست و اظهار داشت: سال گذشته،2 هزار و 511 مورد زایمان طبیعی در این مرکز درمانی انجام شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: پس از اجرای طرح تحول سلامت، زایمان به روش سزارین از 33 به 31 درصد کاهش یافت.

 

وی با بیان این‌که عمده‌ترین دلیل سزارین،مشکلات عمل زایمان‌های قبلی مادر و نه به صورت خودخواسته بوده است،افزود: سال 94، هزار و 279 مورد زایمان به روش سزارین در بیمارستان دهدشت انجام رسید.

 

این مسئول از احداث مرکز زایشگاه و مجزا شدن بخش زایشگاه از بیمارستان خبر داد و گفت: این پروژه خرداد ماه کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

وی،برگزاری کلاس‌های آمادگی برای زایمان را لازم دانست و با بیان این‌که به خاطر کمبود فضای فیزیکی این کلاس‌ها در بیمارستان برگزار نمی‌شود،گفت: این دوره‌ها در مرکز درمانی شهید رجایی برگزار می‌شود./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک