آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 13:26   |   کد مطلب: 5303
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: فقر و بیکاری از عوامل اساسی بروز آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد سخت شدن شرایط زندگی و تنگ شدن عرصه بر مردم اظهار داشت: ریشه تمام انحرافات،غافل بودن از یاد خدا است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: جامعه‌ای که از یاد خدا غافل بماند و مسیرش با اولیای الهی متفاوت باشد عرصه بر مردم آن تنگ می‌شود.

 

وی با بیان این‌که طبق آیات صریح قرآن هر کس از یاد خدا غافل بماند خداوند عرصه را بر او تنگ می‌کند،افزود: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از آثار ضعف معنویت در جامعه است.

 

حسینی‌طلب،فقر را عامل به کفر کشاندن انسان دانست و گفت: فقر باعث رواج فحشاء و منکرات و زمینه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

این مسؤول با اشاره به دیدگاه رسانه‌ای نشدن معضلات اجتماعی تصریح کرد: این‌که از رسانه‌ها خواسته شود ننویسند و منتشر نکنند از جهتی چون باعث ناامیدی و نگرانی بیشتری می‌شود به حق است اما به این هم باید توجه داشت که گسترش فضای مجازی و رسته‌های فراگیر این اخبار را رد و بدل می‌کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: همه مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان این معضلات قرار می‌گیرند و منع کردن رسانه از انتشار این اخبار تأثیر چندانی در کنترل وضعیت ندارد.

 

حسینی‌طلب تصریح کرد: تا زمانی‌که در شهرستان ما بسیاری از انسان‌های تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف بار مهاجرت می‌بندند و در بسیاری از مناقشات یار مسؤولان نیستند چه امیدی به بهبود وضعیت می‌توان داشت؟

 

وی با بیان این‌که انتظار می‌رود طرح‌هایی در بازگشت امید و نشاط به شهرستان تعریف شود،گفت: جوانانی که شغل ندارند و بار خانواده را هم به دوش می‌کشند از فقر و نداری به سوی فحشاء و منکرات کشانده می‌شوند.

 

این مسؤول برخورد قاطع با مجرمان را از راهکارهای کاشه آسیب‌ها خواند و گفت: در اعمال قانون برخورد با مجرمان لازم است بدون لحاظ ترحم، هر جا لازم بود باید با قاطعیت برخورد شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک