آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 20:26   |   کد مطلب: 5287
سردار پاسدار عدل هاشمی پور منتخب حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده که این روزها با عنوان مهندس عدل هاشمی خوانده می شود،با ارسال پیامی روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سردار پاسدار عدل هاشمی پور منتخب حوزه ی کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده که این روزها با عنوان مهندس عدل هاشمی خوانده می شود،با ارسال پیامی روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک مهندس عدل هاشمی به شرح زیر است:

 

 این روزها بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

 

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز که ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام راحل عظیم الشأن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد

مهندس حاج عدل هاشمی پور

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک