آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 20:32   |   کد مطلب: 5284
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای در پایگاه‌های اوقات فراغت در تعطیلات تابستان ضمن شناخت دانش‌آموزان با حرفه‌ها و شغل‌های مختلف زمینه استعداد یابی آنان در این حرفه‌ها نیزفراهم می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که در فرمانداری دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: بحث آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای یکی از کارهایی‌ست که دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان کهگیلویه پیگیری کنند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در فصل تابستان دانش‌آموزان و دانشجویان نزدیک به 4 ماه وقت بیکاری دارند، تصریح کرد: اداره‌های آموزش و پرورش و فنی‌وحرفه‌ای شهرستان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

 

پوزش افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای در پایگاه‌های اوقات فراغت در تعطیلات تابستان ضمن شناخت دانش‌آموزان با حرفه‌ها و شغل‌های مختلف و آشنایی به حرفه مورد علاقه خود زمینه استعداد یابی آنان در این حرفه‌ها نیزفراهم می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های فرهنگی و آموزشی در شهرستان کهگیلویه، گفت: استان‌های کمتر توسعه یافته به دلیل نبود بستر و شرایط لازم به موضوع پر کردن اوقات فراغت جوانان کمتر توجه دارند.

 

پوزش با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه زمانبندی داشته باشند، گفت: دستگاه‌های ستاد اوقات فراغت جوانان برای پرکردن اوقات فراغت در ایام تابستان برنامه زمانبندی خود را تدوین و آن را به فرمانداری ارسال کنند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اداره آموزش و پروش شهرستان به عنوان متولی و هماهنگ کننده ستاد اوقات فراغت جوانان در شهرستان است، تصریح کرد: دستگاههای فرهنگی و اجرایی در بحث پر کردن اوقات فراغت با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

 

پوزش با بیان اینکه بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت جامعه هدف خود برنامه ریزی کنند، افزود: در مساجد برگزاری کلاس‌های قرآنی، آموزشی و اردوهای تفریحی و ورزشی می‌تواند به پر کردن اوقات فراغت جوانان نقش موثری داشته باشد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با یبان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی به عنوان یک امر ضروری در غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاثیر فراوانی دارد، تصریح کرد: شهرداری با کمک اداره ورزش و جوانان امکانات ورزشی در پارک‌های شهر را تعمیر و استاندارد سازی و در صورت امکان تعداد آنها را اضافه نماید.

 

پوزش با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان زمینه فعالیت جوانان در رشته های مختلف ورزشی را فراهم نماید، گفت: بخشداران، شوراهای روستا و دهیاران بحث اردوهای جهادی در روستاها را با جدیت پیگیری نمایند.

برنگ پور

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک