آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1395 - 21:15   |   کد مطلب: 5279
رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه با بیان اینکه بهسازی محور قلعه‌رئیسی به دهدشت از پروژه‌های در دست اجرای راه و شهرسازی شهرستان است گفت: این پروژه با 45 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نبود اعتبار در وضعیت موجود باقی مانده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی اصغر تارم رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهسازی محور قلعه‌رئیسی به دهدشت از پروژه‌های در دست اجرای راه و شهرسازی شهرستان است گفت: این پروژه با 45 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نبود اعتبار در وضعیت موجود باقی مانده است.

 

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه تصریح کرد: 9 میلیارد تومان از ماده 180 به راه و شهرسازی شهرستان اختصاص داده شده که تاکنون یک ریال از این مبلغ تخصیص نیافته است.

 

تارم با بیان این‌که پیشرفت هر پروژه‌ای در گرو وضعیت مالی در اجرای آن است،افزود: با روند نقدینگی اعتبارات،تکمیل پروژه‌ها در پروسه طولانی‌تری نسبت به زمان تخمینی انجام می‌شود.

 

 

وی با بیان این‌که 9 کیلومتر جاده روستایی در حومه غربی دهدشت در مرحله قیرپاشی و آسفالت است،روستاهای چهاب،کوشک امیرالمومنین،علی‌آباد و بویری را از جمله روستاهایی برشمرد که به زودی از جاده آسفالت برخوردار خواهند شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک