آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1395 - 20:40   |   کد مطلب: 5277
فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که شعب شهرستانی بانک تجارت باید مردم را دریابند و در پرداخت تسهیلات با آنان همکاری داشته باشند گفت: عملکرد این بانک در شهرستان قابل قبول نیست و در بین شعب بانکی،ضعیف‌ترین است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کهگیلویه که با حضور رؤسای بانک‌ها در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت تشکیل شده بود، همکاری و تعامل بانک‌ها در کمک به اشتغال را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: اگر بانک‌ها بخواهند با این روند کار کنند هیچ کمکی به اقتصاد و ایجاد اشتغال نخواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه با تأکید بر اهمیت بانک‌ها به تکریم ارباب رجوع گردش قدرت و تغییر در مدیریت را امری عادی تلقی و با بیان این‌که آن‌چه از مدیر باقی می‌ماند کار برای مردم و گره‌گشایی است تصریح کرد: رفتار و برخورد مناسب با مشتری طبیعتاً باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

 

وی افزود: میزان سپرده و تسهلات از شاخص‌های ارزیابی بانک‌ها است و می‌طلبد در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

 

پوزش اقدامات کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این نهاد حمایتی تاکنون به واسطه تسهیلات،شغل‌های پایداری برای این قشر از جامعه ایجاد کرده است.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده بانک تجارت نه تنها در پرداخت تسهیلات اشتغال مربوط به کمیته امداد،بلکه در زمینه مسکن و وام ازدواج ضعیف‌ترین عملکرد را در بین بانک‌های شهرستان داشته است.

 

پوزش افزود: از 14 سهمیه تسهیلات اشتغالزایی بانک تجارت مرکزی به مددجویان کمیته امداد،پنج مورد پرداخت شده که معادل 35 درصد سهیمه این شعبه است و در شعبه نورالدینی نیز تنها سه مورد از 15 سهمیه این شعبه یعنی 20 درصد تسهیلات پرداخت شده است.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: این در حالی است که مدیر عامل بانک تجارت از بهترین مدیران بانکی در سطح استان بوده و در سایر شهرستان‌ها بانک تجارت در زمینه پرداخت تسهیلات مشکلی ندارد.

 

وی با بیان این‌که شعب شهرستانی بانک تجارت باید مردم را دریابند و در پرداخت تسهیلات با آنان همکاری داشته باشند گفت: عملکرد این بانک در شهرستان قابل قبول نیست و در بین شعب بانکی،ضعیف‌ترین است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک