آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 5272
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده‌ای به دنبال تغییر مدیران و مسئولان هستند که باید گفت از تغییرهای گذشته چه سودی نصیب استان شد که حالا هم دنبال تخریب هستند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ؛همایش گزارش عملکرد کاروان همدلی و همزبانی در کهگیلویه وبویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دبیران سازمان های مردم نهاد در سالن شهید حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمددراین همایش با بیان اینکه همدلی و همزبانی مربوط به یک دوره خاص نیست، اظهار کرد: محور فعالیت و اجرای همدلی و همزبانی توسعه و پیشرفت استان است و تلاش مسئولان استان بهبود وضعیت اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است.

سید موسی خادمی با اشاره به توسعه‌نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر همدلی و همزبانی بنا و مبنای کار همه مدیران و مردم شود دیگر شاهد تخریب و انتقادهای بی‌جا نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استانی کم‌انرژی است، گفت: برخی استان‌های توسعه یافته همواره در مسائل کشور بودند و افراد تاثیرگذاری در سطح مختلف مملکتی داشتند اما در سال‌های اخیر افراد کمی از استان کهگیلویه و بویراحمد در سطوح بالای کشور حاضر بودند و همین موضوع باعث شده کهگیلویه و بویراحمد استانی کم‌انرژی باشد.

خادمی با بیان اینکه با وجود این مشکلات جایی برای تلف کردن انرژی وجود ندارد افزود: بحث‌های اضافی و انتقادهای بی‌مورد هیچ کمکی به رشد و توسعه استان نخواهد کرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اکنون زمان تخریب همدیگر نیست، گفت: از برخی رفتارهای تخریب کننده که مانع همدلی و همزبانی است بپرهیزیم.

خادمی اضافه کرد: برخی افراد هنوز رفتار گذشته خود را کنار نگذاشته‌اند و مدیران را تخریب می‌کنند در حالی که تیم مدیریتی استان بهترین تیم چند سال اخیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران و مسئولان ما در حال کار و تلاش برای پیشرفت استان هستند اما عده‌ای به دنبال تغییر مدیران و مسئولان هستند که باید گفت از تغییرهای گذشته چه سودی نصیب استان شد که حالا هم دنبال تخریب هستند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای در انتخابات گذشته نتوانستند برای راهیابی به مجلس حداکثر آرا را کسب کنند حالا می‌خواهند تلافی رای مردم را از دولت بگیرند که باید علت این شکست خود را از مردم بپرسند نه در فکر تلافی آن بر سر دولت باشند.

این مسئول با اشاره به بالا بودن سطح توقعات مردم از دولت تدبیر و امید افزود: سطح توقعات مردم از دولت بالا است و این توقعات نیز بجا بوده اما شرایط مالی دولت اجازه تأمین توقعات مردم را نداده است.

خادمی عنوان کرد: کسانی که دولت را قبول ندارند و به دنبال تخریب دولت هستند در آینده پاسخ‌های بهتری دریافت می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از عملکرد رسانه‌ها در جهت توسعه و پیشرفت استان از مواضع برخی رسانه‌ها انتقاد کرد و افزود: همه مدیران و مسئولان استان روز جمعه هفته گذشته از وقت خود گذشتند و در نشستی پروژه‌های عمرانی بویراحمد و دنا را بررسی کردند که برخی رسانه‌ها به خوبی این نشست را پوشش دادند اما برخی رسانه‌ها تنها برخی نقاط ضعف کوچک این نشست را دیدند و به این نقاط پرداختند.

وی اضافه کرد: برخی افراد به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار یک استان دسته اول تحویل دادند اما حالا استان آخر هستیم، همه مسئولان دنبال حل مشکلات استان و کاهش فاصله موجود است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک