آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1395 - 16:55   |   کد مطلب: 5240
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
صندوق کارآفرینی امید موجب اشتغال در جامعه می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید موجب اشتغال در جامعه می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید علی‌رغم نوپا بودن تاکنون خدمات ارزنده و ارزشمندی را به مردم ارائه داده و در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش مهمی ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای کامل سیاست‌گذاری‌های این صندوق تأکید کرد و افزود: با اجرای کامل سیاست‌های صندوق موفقیت‌های آن استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ربا و رباخواری گفت: ربا آثار زیان‌باری به همراه دارد و در جامعه‌ای که ربا وجود نداشته باشد بیکاری و دیگر مشکلات مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: احیای صندوق‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه از جمله صندوق کارآفرینی امید رویداد مبارکی است که با ترویج سنت قرض‌الحسنه کار تولید در کشور رونق پیدا می‌کند.

ملک‌حسینی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان نظارت بیشتری بر وام‌های اشتغال‌زائی داشته باشد تا مبادا این مبالغ در جای دیگری هزینه شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد وام‌های اشتغال‌زایی را دریافت اما در جای دیگری هزینه می‌کنند که همین امر باعث افزایش نقدینگی و تورم در جامعه می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بانک‌ها برای پرداخت اقساطی افرادی که با مشکل مواجه هستند سخت‌گیری نکنند و به افراد مهلت دهند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک