آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1395 - 15:16   |   کد مطلب: 5231
این خبرنگار باتولید گزارش های فاخر درزمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و پخش آنها از شبکه های استانی و ملی ، به عنوان خبرنگار برتر کشور انتخاب شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،مدیرکل اخبار استانهای رسانه ملی گفت : براساس شاخص های ارزیابی کمی و کیفی تولیدات خبری سال 1394 خبرنگاران مراکز استانها ،زهره بهرامی از کهگیلویه وبویراحمد جزو خبرنگاران برتر مراکز شناخته شد .

 

سید داوود موسوی افزود: خبرنگاران برتر، درمراسم بزرگداشت مقام زن از سوی معاون خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، تقدیر و نام این افراد در هفته نامه صداوسیما درج شد.

 

زهره بهرامی خبر دنا

 

این خبرنگار باتولید گزارشهای فاخر درزمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و پخش آنها از شبکه های استانی و ملی ، به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شده است . گفتنی است زهره بهرامی ، سردبیر ، خبرنگار و تدوینگر شبکه استانی دنا است که فعالیت خود را از سال 1390 در صداوسیمای مرکز یاسوج آغاز کرده است.

 

 

بهرامی با تولید بیش از 100 گزارش فاخر در طبقه ب ، عنوان مقام نخست خبرنگاری در بخش گزارشهای ویژه انتخابات با گزارش " اقوام به میدان می آیند " و مقام نخست سردبیری در بخش مجموعه های خبری در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها که خرداد ماه سال 1393 در تبریز برگزار شد را در کارنامه کاری خود دارد .



از دیگر مقام های برتر این خبرنگار در عرصه تولید گزارشهای فاخر ، شکستن رکورد تعداد گزارشهای باکیفیت تهیه شده توسط یک خبرنگار طی یک ماه در کشور است.

 

 

منبع/ایل بانو

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک