آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1395 - 16:47   |   کد مطلب: 5215
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کشمکش‌های اعضای شورای شهر به مردم ضرر وارد می‌کند، تأکید کرد: اعضای شورای شهر باید با پایان دادن به اختلافات به امور مردم رسیدگی کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی در این شهر، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی موظف است ضمن تسریع در دستگیری با سارقانی که در روز روشن و با کشیدن اسلحه به روی مردم باعث رعب و وحشت شهروندان شدند برخورد داشته باشد.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: البته دستگاه نظامی ما پیش از این با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع داشتند اما امنیت شهر باید به گونه‌ای تأمین شود که سارقان جرأت پیدا نکنند به مغازه‌ها حمله کنند و باعث ناراحتی مردم شوند.

 

حسینی، 9 اردیبهشت روز شوراها و هفته شهروندی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شورای شهر و شهرداری باید متولی امور شهر باشند.

 

وی توسعه شهر، نظافت و فضاسازی را از وظایف این نهاد برشمرد و افزود: با توجه به در پیش بودن فصل گرما شهر نظافت شود تا بوی تعفن فاضلاب مردم را اذیت نکند.

 

حسینی با بیان این‌که اختلافات شورای شهر به ضرر مردم تمام می‌شود، تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای اختلاف سلیقه و دیدگاه وجود دارد و امری طبیعی است اما این اختلافات نباید باعث شود کارهای مردم روی زمین بماند.

 

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: شورای شهر باید با پایان دادن به اختلافات و کشمکش‌ها، شهرداری را در اجرای هر چه بهتر امور یاری کند تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

 

حسینی در ادامه 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) را یادآور شد و گفت: آن حضرت الگوی مناسبی برای همه انسان‌ها است.

 

وی افزود: بانوی صبر و استقامت برای دفاع از حریم ولایت مثل پروانه گرد شمع چرخید و هر چه داشت فدای اسلام کرد.

 

حسینی با بیان این‌که حضرت زینب(س) باید الگوی حجاب در جامعه باشد، تصریح کرد: وضعیت حجاب در جامعه اسلامی ما متأسفانه با فرهنگ تشیع،با غیرت و مردانگی و با انسانیت ناسازگار است./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک