آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1395 - 12:59   |   کد مطلب: 5211
عدم پرداخت مطالبات جو کشاورزان لنده‌ای از سوی بیمه محصولات کشاورزی علی رغم پرداخت حق غرامت گندم باعث نارضایتی عمومی مردم از بیمه شده است.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    سید اسماعیل میری
صنعت بیمه یکی از فرآینده‌های تاثیر گذار در هنگام بروز مخاطرات و آسیب‌ها است که موعد و نحوه محاسبه و میزان پرداخت غرامت از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین مسائلی است که باعث میل به بیمه نمودن کالا یا محصول می‌شود.

صنعت بیمه یکی از فرآینده‌های تاثیر گذار در هنگام بروز مخاطرات و آسیب‌ها است که موعد و نحوه محاسبه و میزان پرداخت غرامت از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین مسائلی است که باعث میل به بیمه نمودن کالا یا محصول می‌شود و از سوی عمل به تعهدات است که زمینه اعتماد دوباره را جهت بیمه فراهم می‌نماید.

صندوق بیمه محصولات کشاورزی همانند سایر بیمه‌ها با ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه باغات، طیور، غلات، آبزیان، دام سبک و سنگین و صیفی جات و غیره فعالیت دارد.

عدم پایبندی به سقف تعهدات و در برخی موارد نیز عدم پرداخت مطالبات و خسارت به کشاورزان لنده‌ای باعث شد که نوعی بی‌اعتمادی مردم به بیمه محصولات کشاورزی پیدا کنند و امسال تعداد کمی اقدام به بیمه نمودن محصولات خود کردند که متاسفانه بارندگی‌های سیل آسا نیز باعث تخریب و ورس محصولات کشاورزان شد.

عدم پرداخت مطالبات جو کشاورزان لنده‌ای از سوی بیمه محصولات کشاورزی علی رغم پرداخت حق غرامت گندم باعث نارضایتی عمومی مردم از بیمه شده است.

به هرحال علی رغم پرداخت غرامت‌های خوبی که بیمه در سالهای گذشته داشته است عدم پرداخت غرامت به بیمه گذاران باعث نارضایتی عمومی مردم از این مسئله شده است که امیدواریم مسئولان بیمه محصولات کشاورزی نسبت به پایبندی به تعهدات فی مابین کشاورزان و خود دقت بیشتری نمایند و در ارائه خدمت به کشاورزان این شهرستان کوتاهی نکنند تا شاهد چرخش چرخه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان باشیم.

خبر لنده

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک