آخرین اخبار

29. فروردين 1395 - 0:35   |   کد مطلب: 5193
بیت المال برای این امور و ایران باستان و بلاد شاپور خرج می‌کنند و بعد به نام هنر انقلابی از آن یاد می‌کنند جالب‌تر این است که همین مسئولان در یادواره شهدا شرکت نمی‌کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در جمع خبرنگاران به موضوع اعلام سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اظهار داشت: امروز یکی از تهدیدات کشور و نظام اسلامی مسئله نفوذ است که می‌توان هم به نفوذ فکری و فرهنگی اشاره کرد.

صلواتی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تغییر باورهای و تفکرات عناصر فعال و نخبه و هوشمند کشور است به طوری که این‌ها اهداف دشمن را برآورده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که باورهای جامعه را دگرگون کند؛ و آن باورهایی که جامعه تا امروز سرپا نگه داشته به دنبال این است که جابه جا کند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از اجرا کردن برنامه ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی در استان تصریح کرد: اینکه امروز در جامعه ما اداره راه و شهرسازی و اداره ارشاد اسلامی با اجرای کنسرت و مهتر و تشمال به دنبال شاد کردن مردم باشند این جزء غلط‌ترین کارهایی است که در این استان انجام می‌گیرد.

صلواتی یادآور شد: کار فرهنگی اینکه افرادی تربیت کنند که مومن، متدین، متخلق، انقلابی و ولایتمدار برای امام عصر (عج) بکنند با شب شعر و تجلیل از هنرمندی که به خانم نامحرم دست می‌دهد و یا مصافحه می‌کند بعد مسئولان استان جمع شوند و از او تجلیل کنند بسیار اشتباه است.

وی تاکید کرد: از بیت المال برای این امور و ایران باستان و بلاد شاپور خرج می‌کنند و بعد به نام هنر انقلابی از آن یاد می‌کنند جالب‌تر این است که همین مسئولان در یادواره شهدا شرکت نمی‌کنند.

صلواتی گفت: هویت ایرانی به اسلام و مسلمانی است، هویت ما شیعه بودن است و پیرو علی بودن ماست.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امروز کار فرهنگی تربیت نیروی انقلابی و محافظ انقلاب است افزود: امروز نیاز استان ما مدیریت فرهنگی بر مبنای شعارهای انقلاب و مبانی انقلاب است امروز وظیفه مسئولان این است که فضای استان و جوانانمان را مصون سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی در استان کهگیلویه و بویراحمد رها شده است و نظارتی نمی‌شود و در گروه‌های مجازی به باور‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات توهین می‌شود و مسئولان دنیای مجازی را در یابند و از خواب بیدار شوند چرا که در دنیای مجازی چهره‌های انقلابی و ولایی تخریب می‌شوند و باید مسئولان تلاش کنند تا تخلافات دنیای مجازی را به حداقل برسانند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک