آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 19:30   |   کد مطلب: 5183
نماینده منتخب کهگیلویه با بیان این‌که نباید به پسابرجام و همکاری دولت در توسعه حوزه انتخابیه دل ببندیم،گفت: نجات کهگیلویه در گرو ورود بخش خصوصی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: نجات کهگیلویه بزرگ در گرو ورود بخش خصوصی و نه چشم بستن به حمایت دولت است.

 

نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ با بیان این‌که همه نسبت به شرایط دولت واقف هستیم،افزود: تخصیص‌های مالی سال گذشته را هم تجربه کردیم و می‌دانیم وضعیت مطلوبی نبوده است.

 

هاشمی،افزود: امسال هم نباید به پسابرجام دل ببندیم بلکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم که بخش‌ خصوصی وارد عمل شود.

 

وی با بیان این‌که جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های مورد نظر کمک بزرگی به توسعه شهرستان‌های چهارگانه خواهد کرد گفت: نمونه‌ای از تفاهم‌نامه انعقادی بین قرارگاه خاتم و استان‌هایی از کشور را به استاندار پیشنهاد دادم که می‌تواند در بخش‌های مختلف صنعت،برق،کشاورزی و سایر بخش‌ها همکاری فعالی داشته باشد.

 

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم تصریح کرد: اگر به انتظار دولت باشیم پروژه‌هایی از قبیل آبرسانی به حومه غربی دهدشت و معدن فسفات تا 10 سال آینده هم به نتیجه نخواهد رسید.

 

هاشمی با اشاره به هزینه‌بر بودن پروژه‌های مهم شهرستان افزود: اگر قرار باشد این پروژه‌ها با اعتبارات دولتی به بهره‌برداری برسند حداقل 20 سال طول خواهد کشید تا مردم نتیجه کار را ببینند.

 

نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ ورود قرارگاه خاتم به پروژه‌های اساسی را مهمترین راهکار در تسریع این پروژه‌ها و امید به تسهیل در اجرای آن‌ها دانست و تصریح کرد: این قرارگاه با دارا بودن 13 هزار دستگاه ماشین آلات می‌تواند به روند عملیات سرعت بخشد.

 

هاشمی از بنیاد برکت و سازمان اقتصادی کوثر به دیگر سازمان‌های ناجی در این زمینه نام بدر و گفت: برای توسعه کهگیلویه بزرگ باید این‌ها وارد عمل شوند.اگر به انتظار همکاری دولت باشیم مردم را در عمل به وعده‌ها فریب دادیم./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک