آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 12:59   |   کد مطلب: 5160
جمعی از معلمان بازنشسته و نیروهای سایر اداره های کهگیلویه و بویراحمد که در سال 86 با تبلیغات گسترده شرکت پتروشیمی دهدشت سهام خریدند پس از 9 سال هنوز وضعیت آنها و مبالغی که پرداخت کرده اند مشخص نشده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تعدادی از این معلمان بازنشسته کهگیلویه و وبویراحمدی سهامدار در شرکت پتروشیمی دهدشت در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن اظهار نارضایتی از وعده های مسئولان و به سرانجام نرسیدن پروژه پتروشیمی دهدشت اظهار کردند: در سال 86 با تبلیغات فراوان افرادی که خود را از مسئولان این شرکت معرفی می کردند از هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد دریافت کردند و سهامداران نیز به این امید که پس از بهره برداری کارخانه پتروشیمی سودی کسب کنند و کمک خرجی برای تامین معیشت آنها باشد به این امر تن دادند.

این سهامداران که از نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد سهام خریده اند، عنوان کردند: از سال 86 نه تنها تاسیساتی در محل شرکت پتروشیمی دهدشت احداث نشد بلکه هیچ فرد و یا مسئولی نیز جوابگوی معلمان بازنشسته و کارمندان اداره هایی که بخشی از حقوق خود را برای سرمایه گذاری در این شرکت پرداخت کردند و هم اینک سهامدار شناخته می شوند نیست.

این عده اعلام کردند: تعدادی از افرادی که در شرکت پتروشیمی دهدشت سرمایه گذاری کرده اند فوت شده اند و از مبالغی نیز که از آنها دریافت شده هیچ سودی کسب نکردند.

معلمان بازنشسته و سهامداران کهگیلویه و بویراحمدی از عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که در نطق انتخاباتی خود از پیگیری برای راه اندازی کارخانه پتروشیمی خبر داده بود خواستند تا وضعیت آنها و مبالغی که برای سرمایه گذاری از انها توسط این شرکت دریافت شده است را نیز پیگیری و در اولویت قرار دهد.

عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی12 اسفند 94 در جمع مردم شهرستان لنده از پیگیری و ساماندهی وضعیت کارخانه پتروشیمی دهدشت خبر داده بود.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت که از سال 86 آغاز شداما بعد از گذشت مدتی راکد ماند.

به گفته کارشناسان پتروشیمی دهدشت در زمینی به مساحت 110 هکتار و ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن و اشتغالزایی 240 نفر به گفته مسئولان باید یک هزار روزه به بهره برداری می رسید.

پتروشیمی دهدشت بعد از 9 سال بلاتکلیفی با اخذ مجوز خط انتقال آب از رودخانه مارون قرار بود در سال 94 وارد فاز اجرایی شود که این امر تاکنون محقق نشده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک