آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 13:01   |   کد مطلب: 5137
با حضور مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین دفتر پیشخوان دولت در قلعه رئیسی افتتاح شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور مسئولان محلی، مدیرکل ثبت احوال استان و مردم نخستین دفتر پیشخوان دولت در قلعه رئیسی افتتاح شد.

 

محمدعلی تقوی در حاشیه افتتاح این مرکز با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت نقش مهمی در تسریع ارائه خدمات به مردم دارند، اظهار داشت: دفاتر خدمات پیشخوان دولت در کشور برای سهولت دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال به عنوان یک طرح در دستور کار قرار گرفته و با تلاش و جدیت هرچه تمامتر این دفاتر در سراسر استان راه اندازی می شوند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: الکترونیکی کردن خدمات ثبت احوال نقش تاثیرگذاری برای رضایتمندی مردم در پی خواهد داشت.

 

وی افزود: دفتر پیشخوان دولت در شهر قلعه رئیسی به منظور تسهیل در روند خدمات ثبت احوال راه‌اندازی شد.

 

تقویی با بیان اینکه یکی از خواست‌های مردم دو منطقه قلعه رئیسی و دیشموک نبود دفتر پیشخوان دولت بود، تاکید کرد: خدماتی چون تعویض شناسنامه و درخواست کارت ملی هوشمند در دفتر پیشخوان دولت به مراجعان ارائه می‌شود.

 

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سیاست سازمان ثبت احوال کشور گسترش دفاتر پیشخوان دولت است و باید بخشی از وظایف دولتی به بخش خصوصی محول شود تا زمینه برای نظارت بهتر در این بخش فراهم شود.

 

وی اذعان داشت: امیدواریم مردم استان بتوانند نیازهای خود به سازمان ثبت احوال را در این دفاتر نیز برطرف کنند.

 

تقویی همچنین از افتتاح دفتر پیشخوان دولت در دو منطقه دیشموک و شهرستان بهمئی خبر داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک