آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 18:29   |   کد مطلب: 5129
فرماندار کهگیلویه مدیران این شهرستان را موظف کرد در پیگیری مطالبات شهرستان از اعتبارات استانی اهتمام ویژه داشته باشند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشست ستاد شئون فرهنگی که در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شده بود،سال 94 را یکی از سخت‌ترین سال‌های بودجه‌ای کشور یاد کرد و گفت: مدیران شهرستان باید سهم اعتبارات شهرستان را از ادارات کل پیگیری کنند.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که مدیران منتظر اقدام مدیران کل نباشند، تأکید کرد: مدیران ادارات و نهادها با توجه به نقدینگی بودجه در بخش‌های مختلف پیگیر مطالبات شهرستان از ادارات کل شوند.

 

پوزش اظهار داشت: ادارات و نهادها در فراهم کردن امکانات لازم جهت برگزاری آیین اعتکاف در مساجد همکاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های رجب و شعبان تصریح کرد: جشن‌ اعیاد شعبانیه و رجب با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با پیشگامی شهرداری اجرا شود.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که در همه جای کشور شهرداری متولی و پای ثابت اجرای برنامه‌های فرهنگی است ابراز داشت: در سال گذشته شهرداری دهدشت در اجرای برنامه‌های فرهنگی جنب‌ و جوشی نداشت.

 

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: شهرداری دهدشت آن‌طور که شایسته بود در برنامه‌های ستاد دهه فجر اقدام قابل ملاحظه‌ای در گرامیداشت این رویداد عظیم انجام نداد.

 

پوزش فضاسازی شهری متناسب با برنامه‌های مختلف فرهنگی را وظیفه شهرداری دانست و با اشاره به شرایط این نهاد عمومی و غیردولتی در دهدشت گفت: مشکلات نباید مانع انجام کارهای مقدماتی از جمله چراغانی کردن شهر در اعیاد شود./فارس

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک