آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 17:55   |   کد مطلب: 5128
بخشدار چاروسا از وضعیت جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی انتقاد کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حیات پرواز بخشدار چاروسا در نشست با خبرنگاران در چاروسا با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه هر جامعه‌ای، داشتن شبکه ارتباطی و راه‌های مناسب است اظهار داشت: چرا که پیشرفت راه می‌تواند در رشد و پیشرفت عرصه‌های مختلف یک منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

 

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: محور ارتباطی شهر قلعه رئیسی به دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان‌ دارای پیچ‌های تند، آسفالت نامناسب و چاله‌های فراوانی است و بیشتر مسیر این جاده فاقد شانه مناسب است.

 

وی افزود: در هر هفته یک الی دو مرتبه در این مسیر شاهد تصادفات هستیم که این مساله بسیار نگران کننده است.

 

پرواز با بیان اینکه بیش از 55 هزار نفر از این مسیر استفاده می کنند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جاده به بخش‌های چاروسا و دیشموک متصل است، چندین سال است که ترمیمات جزیی و لکه گیری روی آن انجام شده اما کار عمده و بزرگی در این باره نشده است.

 

رئیس شورای اداری چاروسا تاکید کرد: محور دهدشت به قلعه رئیسی که دو شهر دیشموک، قلعه رئیسی و بخش دشمن زیاری با بیش از  55هزار نفر جمعیت از آن استفاده می کنند و محل عبور و تردد آنهاست نیاز مبرم و جدی برای بازگشایی و ترمیم دارد.

 

وی به حضور بیش از 40هزار گردشگر در ایام نوروز اشاره و گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 40هزار نفر از مناطق گردشگری چاروسا بازدید کردند که متاسفانه همه از نامناسب بودن راه ارتباطی گلایه داشتند از ورودی شهر قلعه رئیسی تاسف می خوردند.

 

پرواز با بیان اینکه عمر این جاده به ‌بیش از 20 سال می رسد یادآور شد: چندین مرتبه با مسئولان استانی و شهرستانی نامه نگاری کردیم ولی هیچ جواب قانع کننده‌ای داده نشد و متاسفانه مدیرکل راه و شهرسازی استان به کلی حاضر به پاسخگویی نبود.

 

رئیس شورای اداری چاروسا به وضعیت ورودی قلعه رئیسی اشاره و اضافه کرد: اداره راه و شهرسازی در سال گذشته آسفالت ورودی قلعه رئیسی را به طول 3کیلومتر تخریب و قول از تکمیل کردن این مقدار در دو ماه ولی متاسفانه یکسال از آن می گذرد و همچنان متاسفانه دارای وضعیتی بسیار نادرست تر از گذشته است.

 

وی در پایان خواستار برطرف شدن مشکلات این مسیر شد و از استاندار و معاون عمرانی استاندار خواست تا نسبت به رفع این مشکل جلسه ای را با مدیرکل راه و شهرسازی داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک