آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 19:25   |   کد مطلب: 5083
فرماندار کهگیلویه مطرح کرد:
لزوم ورود بخش خصوصی در کهگیلویه
همه فشارها در شهرستان کهگیلویه متوجه بخش دولتی‌ست که به طور قطع این بخش نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و لازم است که زمینه را برای حضور بخش خصوصی مهیا نمود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه، در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز جراحی محدود در شهر دهدشت اظهار داشت: با توجه به فعال نبودن بخش خصوصی در استان و به تبع آن در شهرستان همه فشارها متوجه بخش دولتی‌ست که به طور قطع این بخش نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و لازم است که زمینه را برای حضور بخش خصوصی مهیا نمود.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اعتبار لازم برای احداث این مرکز جراحی محدود در شهر دهدشت نزدیک به 4 میلیارد تومان است، تصریح کرد: مدت اجرای این پروژه 14 ماه است.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، عنوان کرد: این پروژه از فروردین ماه امسال شروع و امیدوارم که در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

 

پوزش با بیان اینکه اجرای این مرکز جراجی محدود در شهر دهدشت سبب اشتغالزایی برای 60 نفر می‌شود، تصریح کرد: زیر بنای این پروژه  2 هزار متر مربع است.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بیمارستان دهدشت در آینده پاسخگوی مراجعات مردم شهرستان نیست، بیان کرد: این مرکز جراحی محدود بار مراجعه به اورژانس و کلینیک‌های شهر را کاهش و سبب روان سازی خدمات درمانی به مردم می‌شود.

تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک