آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 18:06   |   کد مطلب: 5074
پیکر زنده یاد محمدجواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی، سخنگو و دبیر کمیته حق مسکن جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور عصر امروز (13 فروردین) با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان در یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در این مراسم که در آرامستان شرف آباد یاسوج برگزار شد پیکر محمدجواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی، سخنگو و دبیر کمیته حق مسکن جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور پس از اقامه نماز بر دستان جمعی از مردم شهر یاسوج تشییع و سپس در این آرامستان به خاک سپرده شد.

جلال فرد ساکن یاسوج و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کرد و به علت عارضه قلبی به کما رفته بود ظهر روز گذشته در بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج در گذشت.

 

تلاشهای این دانشجوی عدالت‌خواه در خصوص پیگیری مسائل اساسی اقتصادی کشور و مطالبه جدی و تخصصی از مسئولان به ویژه در حوزه مسکن، تکمیل طرح مسکن مهر، معضلات مدیریت شهری و محیط زیست، جزو معدود فعالیت‌های درخشان کارکردی دانشجویی بعد از انقلاب بود که جلال فرد نقش بسزایی در آن داشت.

 

نطق مطالبه گرانه روز ۱۶ آذر ۹۴ در دانشگاه شریف به نمایندگی جنبش عدالتخواه در جلسه با آقای روحانی، تهیه فیلم های مشکلات مسکن مهر برای برنامه «تاثریا» تلویزیون و سایر موضوعات…، اقدام عملی تجمع مقابل وزارت نفت در اعتراض به الگوی جدید قراردادهای نفتی و پرداخت هزینه مادی و فیزیکی، از دیگر فعالیت های ارزنده مرحوم جلال فرد بود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک