آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 21:25   |   کد مطلب: 5066
رئیس آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد
اسکان بیش از 1500 نفر در مدارس چاروسا
رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: بیش از هزار و 500 نفر در مدارس چاروسا اسکان یافتند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در جمع خبرنگاران با بیان ظرفیت بسیار بالای گردشگرپذیری در چاروسا اظهار داشت: چاروسا با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا افزود: این منطقه پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین همه مردم و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای میزبانی بهتر از مهمانان نوروزی به‌کار گیرند.

 

وی بیان کرد: هفت روستای هدف گردشگری در چاروسا به استقبال مسافران نوروزی رفتند و دارای جاذبه گردشگری هستند که هر ساله گردشگرانی به این روستاها سفر می‌کنند و این روستاها شامل کمردوغ، الگن، المور، چم‌لپو، امامزاده سید محمود(ع)، ادرج، امامزاده نورالدین و دشت آزادی هستند.

 

شکوهی با بیان اینکه امسال بیش از 10 مدرسه و 60 کلاس درس برای گردشگران اختصاص یافته خاطر نشان کرد: این مدارس شامل مدرسه ابتدائی امامزاده سیدمحمود، دبیرستان امامزاده سید محمود، خوابگاه شبانه‌روزی قلعه‌رئیسی، دبیرستان شهید دانش‌خواه قلعه‌رئیسی، دبیرستان جاورده، دبیرستان کمردوغ، مدرسه ابتدائی چم لپو، ابتدائی روستای الگن و راهنمایی المور بوده که برای اسکان نوروزی در چاروسا خدمات‌رسانی کردند.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: تاکنون بیش از هزار و 500 نفر در مدارس این منطقه اسکان یافتند، همچنین اسکان نوروزی مسافران در مدارس چاروسا تا چهاردهم فروردین امسال ادامه خواهد یافت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک