آخرین اخبار

8. فروردين 1395 - 23:54   |   کد مطلب: 5056
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهاجرت و عدم ماندگاری نیروها در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ما مسئولان باید کهگیلویه بزرگ را به محلی تبدیل کنیم که انسان‌های فرهیخته آن را برای زندگی و کار انتخاب کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، موسی خادمی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از عوامل فیلم«ممیرو» زبان هنر را در بیان معضلات جامعه مؤثر دانست و گفت: زوایای پوشیده‌ای که با زبان نمی‌توان کار کرد را رو می‌کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهاجرت و عدم ماندگاری نیروها در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ما مسئولان باید کهگیلویه بزرگ را به محلی تبدیل کنیم که انسان‌های فرهیخته آن را برای زندگی و کار انتخاب کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کار فرهنگی به مهمترین ابزار برای ماندگاری نخبه‌ها نام برد و افزود:اگر ریشه‌یابی کنیم بخشی از ضعف‌ها معلول حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

 

خادمی تصریح کرد: یک نوع روش‌های ضد فرهنگ و حرکت‌های غیر صحیح اجتماعی در سطح کهگیلویه رواج دارد که مانع توسعه این شهرستان می‌شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

 

این مسئول با بیان این‌که حرکت‌های شبه سیاسی و سیاست‌زدگی بیش از سایر نقاط استان در کهگیلویه مشهود است گفت: همبستگی مثبتی بین توسعه‌نیافتگی و افراطی عمل کردن در حوزه سیاسی شکل گرفته که باعث لطمه به شهرستان شده است.

 

خادمی تصریح کرد: راه برون رفت از این معضل این است که اگر امروز انتخابات تمام شد تا 2 ماه قبل از دور بعدی انتخابات،حرفی از این موضوع نزنیم.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم تعامل در پیشبرد اهداف تصریح کرد: متأسفانه خودزنی‌ها و تخریب‌ها در کهگیلویه زیاد است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک