آخرین اخبار

8. فروردين 1395 - 23:34   |   کد مطلب: 5055
سردار هاشمی پور گفت:شرایط فعلی کهگیلویه بزرگ اضطراری است و امیدوارم با تعاملی که با نماینده گچساران دارم با پایبندی به اصول انقلاب بتوانم با برنامه‌های زمانبندی نسبت به رفع مشکلات این حوزه انتخابیه گام بردارم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سردار عدل هاشمی‌پور در ایین تجلیل از عوامل فیلم ممیرو که در فرهنگسرای دهدشت برگزار شده بود، فرهنگ و آموزش را اولین شاخصه‌های توسعه دانست و افزود: امنیت،عمران و امور زیربنایی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اولویت‌های توسعه است.

 

وی تصریح کرد: شرایط فعلی کهگیلویه بزرگ اضطراری است و امیدوارم با تعاملی که با نماینده گچساران دارم با پایبندی به اصول انقلاب بتوانم با برنامه‌های زمانبندی نسبت به رفع مشکلات این حوزه انتخابیه گام بردارم.

 

منتخب کهگیلویه بزرگ تصریح کرد:امروز سونامی بیکاری کهگیلویه بزرگ را به خطر انداخته و باید چاره‌اندیشی کرد.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی‌پور با فراگیر خواندن مشکلات در حوزه‌های مختلف کهگیلویه تصریح کرد: به عنوان خدمتگزار این مردم از مسئولان و از جناب تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس تقاضا دارم کمک کنید تا بتوانیم جلوی این سونامی را بگیریم.

 

وی کمک گرفتن از اعتبارات ملی و جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی را از راه‌های رفع بیکاری دانست و گفت:اگر کارهای عام‌المنفعه و زیر بنایی در کهگیلویه حل شود طبیعتأ هنرمندان و دیگر اقشار مشکلی نخواهند داشت.

پایگاه خبری کهگیلویه

منتخب کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: باید از مشکلات جوامع هنرمندان، بانوان و جوانان بیکار،شهرک‌های صنعتی متوقف شده و پروژه‌های راکد شده در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ فیلمی تهیه و تدوین شود تا یک روز ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

 

هاشمی پور: امروز نه تنها جامعه هنرمندان بلکه دیگر جوامع مظلوم واقع‌ شده‌اند. جامعه ورزش ما وضعیت خوبی ندارد و ورزشکاران یکی پیش از دیگری به باشگاه‌های خوزستان و دیگر باشگاه‌ها مهاجرت می‌کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک