آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 17:08   |   کد مطلب: 5046
رئیس شورای اداری چاروسا خبر داد:
ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در چاروسا تکمیل شد
رئیس شورای اداری چاروسا گفت: ظرفیت تمام مکان‌های اسکان مسافران نوروزی در این بخش تکمیل شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حیات پرواز بخشدار چاروسا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چاروسا دارای ظرفیت‌های گردشگری است، اظهار کرد: این بخش با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است و هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

 

وی افزود: بخش چاروسا پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین اعضای شورای اداری این بخش باید تمام تلاش خود را برای میزبانی بهتر از مهمانان نوروزی به کار گیرند.

 

بخشدار چاروسا با بیان اینکه تمام مدارس و مهمانسراها آماده اسکان مسافران نوروزی بودند، تصریح کرد: از امروز صبح با حضور گردشگران ظرفیت همه مدارس، 110 اتاق امامزاده سیدمحمود (ع) و مهمانسراها تکمیل شد.

 

پرواز خاطر نشان کرد: بقاع متبرکه امامزاده سید محمود (ع)، آبشار زیبای کمردوغ، قلعه تاریخی واقع در شهر قلعه‌رئیسی و روستاهای الگن و المور از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری چاروسا بوده که هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.

 

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آموزش و پرورش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از سراسر کشور به چاروسا است.

 

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه تمام مهمانسراهای ادارات نیز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده است، یادآور شد: جاذبه‌های گردشگری در این بخش مغفول مانده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک