آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 1:40   |   کد مطلب: 4995
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت خبر داد
احداث اورژانس تخصصی 40 تختی در دهدشت با اعتبار 15 میلیارد ریالی
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت از آغاز احداث اورژانس تخصصی با ظرفیت 40 تخت‌ در دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید امیر مولایی‌فر رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای پروژه احداث اورژانس تخصصی دهدشت خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال و از محل اعتبار هتلینگ اجرایی می‌شود.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: احداث اورژانس تخصصی با 40 تخت پیش‌بینی شده و قرار است ظرف 8 ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

مولایی‌فر با بیان این‌که فضای اورژانس خاتم‌الانبیاء جوابگوی مراجعات مردمی نیست تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعات به اورژانس فعلی و حساسیت وزارت بهداشت و دولت به موضوع اورژانس‌های تخصصی، در راستای بهبود کارکرد و توسعه فضای اورژانس بیمارستانی، احداث این اورژانس در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به انجام مراحل مقدماتی طی سه ماه گذشته تصریح کرد: با راه‌اندازی اورژانس تخصصی تعداد تخت‌های اورژانس از 22 به 40 تخت افزایش خواهد یافت.

 

مولایی‌فر تصریح کرد: فضاهایی جهت اتاق عمل سرپایی،اتاق اورژانس اطفال،اتاق ایزوله تنفسی، اتاق بیماران اعصاب و روان، آزمایشگاه و رادیولوژی این اورژانس مجزا از بیمارستان بوده و درمانگاه سرپایی و داروخانه در آن پیش‌بینی شده است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشتبا بیان این‌که هزینه‌های احداث اورژانس از محل اعتبارات بازسازی و هتلینگ اورژانس‌های کشور و وزارت بهداشت و دولت تأمین اعتبار شده است افزود: مساحت فضای اورژانس تخصصی 1200 متر مربع بوده که 700 متر فضای بخش قدیم داخلی و 500 متر مربع فضاسازی جدید و الحاق به این فضا است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک