آخرین اخبار

19. اسفند 1394 - 19:15   |   کد مطلب: 4968
رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که دهدشت تنها شهری است که ترافیک به صورت سنتی کنترل می‌شود افزود: وضعیت شهر در شأن قدمت این شهر و جمعیت بالای 60 هزار نفری نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی اقبالی‌پور رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در نشست ستاد خدمات سفر این شهرستان با بیان این‌که دهدشت تنها شهری است که ترافیک به صورت سنتی کنترل می‌شود افزود: وضعیت شهر در شأن قدمت این شهر و جمعیت بالای 60 هزار نفری نیست.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه افزود: در اکثر شهرهای ایران و حتی شهرهای کوچک‌تر از دهدشت ترافیک به وسیله دوربین‌های نظارتی کنترل می‌شود این در حالی است که در دهدشت به علت سنتی بودن کنترل ترافیک مأموران پلیس با مشکلات عدیده از جمله درگیری فیزیکی با متخلفان روبرو هستند.

 

وی، افزایش میزان تخلفات رانندگی در بین مسئولان نسبت به شهروندان عادی را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی از عمده‌ترین تخلفات مدیران در این شهرستان است.

 

اقبالی‌پور اظهار داشت: وضعیت ظاهری شهر دهدشت رنگ و بویی از نوروز ندارد.

 

رئیس پلیس راهور کهگیلویه با بیان اینکه: سیمای خسته و فرسوده دهدشت نشان می‌دهد هیچ اقدامی در استقبال از نوروز صورت نگرفته است افزود این در حالی است که شهرهای مختلف کشور در آستانه نوروز فضاسازی شده است.

 

اقبالی‌پور با بیان این‌که مسافران نورزی جهت بازدید از مناطق گردشگری شهرستان از دهدشت عبور می‌کنند گفت: وضعیت ظاهری شهر جلوه خوبی ندارد و مبلمان شهری نیازمند دقت و بازنگری است.

 

وی تصریح کرد: وضعیت این شهر به لحاظ خط‌کشی طولی و عمودی و نصب چراغ راهنما و سرعت‌کاه وضعیت نامطلوبی دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک