آخرین اخبار

19. اسفند 1394 - 17:51   |   کد مطلب: 4961
معاون صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:
صنعت کهگیلویه و بویراحمد بیمار است
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنعت کهگیلویه و بویراحمد بیمار است ولی با این وجود هنوز نابود نشده و می‌طلبد مسئولان ارشد کشوری و استانی صنعت استان را حمایت کنند تا از وضعیت کنونی خارج شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسین‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و صنفی نمونه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گلایه‌ تولیدکنندگان مبنی بر عدم حضور مسئولان در این جلسه اظهار کرد: به نهادها و ارگان‌های مربوطه اعلام شد ولی متاسفانه کسی استقبال نکرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در راستای احقاق حقوق حقه مصرف‌کنندگان سیاست‌های خود را به جلو سوق می‌دهد لذا وقتی از مصرف‌کننده صحبت می‌کنیم به این معنا نبوده که به مصرف‌کننده توجه می‌شود ولی به تولیدکننده توجهی نداریم.

حسین‌پور ادامه داد: به نمایندگی از مجموعه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تمامی تولیدکنندگان استان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با بیان اینکه در سطح بازار و اصناف نیاز به مدیریت زمان داریم، گفت: زمان انجام کار در کشور بالا است ولی متاسفانه نیروی کار بهره‌وری لازم را نداشته چرا که تعهد کاری ندارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بخش تولیدی و صنعتی استان مشکلات زیاد در بحث زیرساخت‌ها دارد، گفت: با توجه به وجود مشکلات متعدد در بخش هوایی و ریلی استان قطعا صنعت با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد و صنایع تولیدی استان به دلیل نبود امکانات مناسب و زیرساخت‌ها توان رقابت در سطح ملی را ندارند.

حسین‌پور در ادامه از تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمدی خواست تا ابتدا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند چرا که مشتریان امروز ما کسانی هستند که کیفیت همراه با سرعت را به عنوان مهم‌ترین مولفه مدنظر قرار می‌دهند.

این مسئول از دیگر مشکلات کهگیلویه و بویراحمد را بحث حمل و نقل آن عنوان کرد و گفت: بازار رقابت کیفیت و قیمت تمام شده را می‌خواهد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: صنعت کهگیلویه و بویراحمد بیمار است ولی با این وجود هنوز نابود نشده و می‌طلبد مسئولان ارشد کشوری و استانی صنعت استان را حمایت کنند تا از وضعیت کنونی خارج شود.

حسین‌پور از شاخصه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را توسعه صنعت عنوان کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه شرکت‌ها به نوبه خود مشکلاتی دارند، گفت: اتحادیه‌ها و بازاریان و دیگر دستگاه‌ها باید با تمام تلاش خود به کمک صنعت و معدن بیایند تا چند دستگی در قسمت‌های مختلف برطرف شود چرا که اعتقاد داریم یک دست هیچ وقت صدا نداشته و نخواهد داشت.

حسین‌پور در ادامه سخنان خود با ابراز گلایه‌مندی از برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در فصول مختلف سال تصریح کرد: باید جلوی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی که به هر دلیل و در هر زمانی که بخواهند برگزار می‌کنند برخورد شود لذا انتظار می‌رود تمامی مسئولان عزم راسخ و جدی در این خصوص داشته باشند.

وی اذعان کرد: چرا شهرداری داربست فلزی در سطح شهر نصب می‌کند و از اصناف هزینه‌ای دریافت می‌کند مگر شهرداری مسئول بازار است؟ از این‌رو این مشکل حل نخواهد شد مگر با اقدامات موثر مدیران و همت تولیدکنندگان.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک