آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 4903
عدل هاشمی پور در بیانیه ای اعلام کرد:
هیچ صحبتی مبنی بر تمایز طایفه ای نداشته ام
برای ما ملاک آیه شریفه قرآن هست که هر که باتقواتر است، اکرمتر و ارجحتر است و حتما این نکته را نیز مدنظر قرار خواهم داد که هر نقطه ای که محرومتر باشد، در توسعه و محرومیت زدایی برای ما ارجحتر است
پایگاه خبری کهگیلویه
به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در پی صحبت هایی که در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عدل هاشمی موضوعات قومیتی را مطرح کرده است ، کانال تلگرامی عدل هاشمی بیانیه ای از طرف وی صادر کرده که این حرف را رد می کند.
در این پیام آمده است:
 اخیرا در فضای مجازی پیامی منتشر شده که منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم در جمع هوادارانش صحبتی مبنی بر تمایزنگری قومیتی مطرح نمودند که در این باره بیانیه ای بدین شرح از طرف ایشان منتشر شده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
واعتصوا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا
 
مردم خوب و همیشه در صحنه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:
 
همانطور که در نطقهای انتخاباتی و بارها پیشتر از آن نیز گفته ام من آمده ام تا به دور از هر گونه قومیت گرایی، سمت و سو نگری، سیاست زدگی و جناح بازی تنها با کمک شما به تحول کهگیلویه ای بزرگ فکر کنیم.
 
من هیچگاه در جمع هواداران صحبتی مبنی بر تمایز طایفه ای بر طایفه دیگر ننمونده ام و خدای خود را شاهد می گیرم که در مسیر جدیدی که با همت و پشتیبانی شما مردم شریف قدم برداشته ام، هیچگاه مسائل قومیتی و طبقه بندیهای جناحی را مدنظر قرار ندهم و همه برای من یکسان باشند و وکیل همه ایلات و طوایف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باشم.
 
برای ما ملاک آیه شریفه قرآن هست که هر که باتقواتر است، اکرمتر و ارجحتر است و حتما این نکته را نیز مدنظر قرار خواهم داد که هر نقطه ای که محرومتر باشد، در توسعه و محرومیت زدایی برای ما ارجحتر است.
 
بیایید در این برهه حساس که دریچه ای به سمت توسعه در کهگیلویه بزرگ باز شده است، همه با هم دست در دست هم دهیم و به آبادانی این سرزمین محروم و مهجور کمک کنیم.
 
اختلاف سلیقه ها برای ما قابل احترام است و البته سعی در نزدیک کردن عقیده ها خواهیم داشت تا اختلاف عقیده ما را از اهدافمان دور نکند.
 
من ضمن تکذیب پیامی که این روزها در فضای مجازی بنده را متهم به سمت و سوی قومیت گرایی نموده ، اعلام می دارم که این پیام را عده ای که هیچگاه به فکر اعتلای کهگیلویه بزرگ نبوده اند به قصد ایجاد تفرقه در بین مردم شریف کهگیلویه بزرگ منتشر نموده اند و از این افراد میخواهم تا با این مردم شریف و نجیب همراه شوند تا با هم کهگیلویه ای آباد بسازیم.بیایید همگی به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از تفرقه پرهیز کنیم.
 
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت و از همه گروهها، نخبگان، اصناف و عقیده ها دعوت می کنیم تا با همفکری به سوی توسعه قدم برداریم و همه شیرمردان و شیرزنان این خطه برایمان عزیز اهستند و مایه افتخار و مباهات است که می توانم به این خطه خدمتی کرده باشم.
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
خدمتگزار شما
 
عدل هاشمی پور

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک