آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 21:56   |   کد مطلب: 4840
در پی انتشار نامه جعلی منتسب به سپاه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیانیه صادر کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، از طرف روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیانیه ای در خصوص نامه جعلی منتشر شده منتسب به سپاه در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

  بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست.

                ((مقام معظم رهبری))
 

مردم شریف ولایت مدار وشهید پرور کهگیلویه سلام علیکم

در پی انتشار نامه جعلی وکذب منتسب به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی در چند روز گذشته که باعث تشویش در ذهن برخی از هم استانیهای عزیزگردید لازم میدانم مواردی رابا استناد به نظر کارشناسی های دقیق انجام شده جهت استحضار هم استانیهای عزیز به اطلاع برسانم:

 

1-متن و موضوع نامه آنقدر ابتدایی وناشیانه تنظیم گردید که اشکالات متعدد به شرح ذیل بیانگر و روشن کننده موضوع بوده و هرخواننده وبیننده متوجه کذب و جعلی بودن نامه مذکور می شود:

 

اولأ:عنوان نامه ازحفاظت اطلاعات سپاه نوشته شده،که مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه بعنوان سازمانی که حدود اختیارات کاری آن در حیطه درون سازمانی بوده و مربوط به مسائل برون سازمانی بویژه انتخابات نمی باشد و نگارنده حتی قادر به تشخیص تفاوت بین حفاظت سپاه با اطلاعات سپاه نبوده.

 

دومأ: در متن نامه عدم موافقت باکاندید موردنظرتوسط مجلس خبرگان رهبری نوشته شده که این نشانگر این موضوع است که نگارنده ازابتدایی ترین اطلاعات مبنی براینکه بررسی صلاحیت نمایندگان مجلس در حیطه کاری شورای نگهبان است نه خبرگان رهبری بی اطلاع بوده.

 

سومأ:در پائین نامه شخص امضاء کننده نامه که بعنوان جانشین حفاظت اطلاعات سپاه از او نام برده شده شخصی مجهول الهویه بوده و چنین شخصی در نهاد مقدس پاسداران وجود ندارد.

 

چهارمأ:در حاشیه نامه با امضای عادی وخارج از عرف اداری ورود به دبیر خانه انتظامی قید شده که فاقد هرگونه مهر ورود به دبیرخانه می باشد.

 

لذا ازآنجایی که هجم دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به این نظام و دستگاههای انقلاب از جمله بسیج و سپاه روز به روز بیشتر بوده واین نهادها را سد راه برای رسیدن به اهداف پلیدخود می دانند،عده ای غافل از نقشه دشمنان در داخل خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

سپاه پاسداران ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و هرچند کوچک با ابعاد مبتدیانه ، ورود این نهاد مقدس را به بازیهای سیاسی از هر طیف و گروه را رد کرده و با حساسیت خاص نسبت به شناسایی منتشرین و جاعلین و تنظیم کنندگان نامه مذکور رسیدگی های لازم را انجام که تعدادی از عوامل دستگیر و همچنان روند رسیدگی به موضوع ادامه دارد که انشالله اطلاعات تکمیلی متعاقبأ به اطلاع عموم خواهد رسید.
    
    روابط عمومی سپاه شهرستان کهگیلویه

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک