آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 15:03   |   کد مطلب: 4791
نامزد انتخابات دهم در کهگیلویه:
من از سیاست بازی و قبیله گرایی گریزانم
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: من از سیاست ، جناح بندی ، قومیت و قبیله گرایی فراری هستم و باید با روح انقلابی و جهادی توسعه را به کهگیلویه بزرگ آورد و با روح اداری نمی توان توسعه آورد.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،عدل هاشمی پور در جمع نخبگان و فعالان سیاسی کهگیلویه بزرگ در یاسوج گفت: با وجود تمامی کارشکنی ها و موانعی که دشمنان این نظام برای ما درست کردند اما انقلاب با شتاب چشمگیری به خدمات خود پرداخت.

وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با قبل نیست ، اظهارداشت: اما عمق محرومیت به گونه ای است که این خدمات نتوانست استان را از محرومیت نجات دهد.
 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ افزود: کارهایی که الان برای رفع محرومیت ها در این استان انجام می شود ناکافی است.

هاشمی پور با تاکید براینکه من از سیاست ، جناح بندی ، قومیت و قبیله گرایی فراری هستم، خاطرنشان کرد: من در دوران جنگ سرباز ولایت بوده و الان هم کارگر ولایت هستم.

وی گفت: من در مجلس 2 وظیفه دارم ، یکی وضع قانون و نظارت بر آن و دیگری وضع قانونی که بتواند برای جوانان مردم اشتغال ایجاد کند.

این نامزد انتخاباتی کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه دست نخبگان را می بوسم تا کهگیلویه بزرگ را نجات دهند، یادآور شد: هر کس به اندازه توان خود بفکر نجات دیار خود باشید تا بقیه ملت زادگاهمان را ترک نکنند.
 
هاشمی پور در ادامه با انتقاد از دولت های اصلاحات و اصولگرا در زمینه تحقق نبخشیدن به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری انقلاب، خاطرنشان کرد: اقتصاد باید دست مردم باشد و در آن صورت است که اقتصاد شکوفا می شود.
 
وی گفت: 120 حلقه چاه در بهمئی است اما هیچ سودی بحال این منطقه ندارد.

نامزد دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بنا دارم که پروژه های نیمه تمام را در کهگیلویه بزرگ به بهره برداری برسانم و اگر خودم با حفظ سمت، مدیر پروژه شوم این پروژه ها را به بهره برداری می رسانم.

هاشمی پور با بیان اینکه دولت نمی تواند این پروژه ها را به اتمام برساند، تصریح کرد: سرمایه گذاران خصوصی باید به میدان بیایند تا پروژه ها به اتمام برسند و اشتغال ایجاد شود.

وی گفت: باید با روح انقلابی و جهادی توسعه را به کهگیلویه بزرگ آورد و با روح اداری نمی توان توسعه آورد.

وی تاکید کرد : به احترام مقام معظم رهبری و جانبازان شیمیایی ، آسایش منطقه را در نظر بگیریم و وحدت و آرامش را بر منطقه حاکم کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه روزهای خوب در راه است و ما آینده کهگیلویه را متوحل خواهیم ساخت گفت:ما قطعاً پیروز انتخاباتیم که در این لحظه با تشویق و استقبال بالای فرهیخنگان و دانشگاهایان کهگیلویه ای مواجه شد./عصردنا

انتهای پیام/200
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک