آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 15:00   |   کد مطلب: 4790
رد صلاحیت سید باقر موسوی و اتفاقاتی که بعد از آن در اردوگاه متزلزل اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد افتاد، بر این امر صحه می گذارد که این جریان در استان بیش از همیشه فرد محور شده است.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، مهران احمدی - موضع گیری ها و اظهار نظرهای اخیر اصلاح طلبان پس از انتخاب نهایی بهرامی به عنوان گزینه اصلاح طلبان نشان از دعوا و درگیری بر سر ارث با قیمانده از پدر اصلاحات استان می دهد و هر کس بدنبال سهم خود می باشد.

رد صلاحیت سید باقر موسوی و اتفاقاتی که بعد از آن در اردوگاه متزلزل اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد افتاد، بر این امر صحه می گذارد که این جریان در استان بیش از همیشه فرد محور شده است وبدنبال کسی هستند که در سایه او به حیات روبه ممات خویش ادامه دهند.

این روزها  ریش سفیدان اصلاح طلب با تصمیمات خود که حزب بازی و سیاست زدگی بجای عقلانیت نمود اصلی این تصمیمات است نشان دادند بدنبال حیاط خلوتی برای ادامه حیات سیاسی خود هستند ودر این مهم حاضرند فردی همچون سید باقر موسوی که از  او به عنوان  پدر اصلاحات استان  یاد می کنند را هم فدا کنند.

 اعلام حمایت از بهرامی در صورتی از سوی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انجام شده است که هنوز به گفته اطرافیان موسوی، امید برای تایید صلاحیت وی وجود دارد که این امر بیانگر این نکته است که اصلاح طلبان  اصلأ اهل خطر نیستند و در این راه پدرکُشی را هم روا می دانند.

موضع گیری ها و اظهار نظرهای  اخیر اصلاح طلبان نشان از دعوا و درگیری بر سر ارث با قیمانده از پدر اصلاحات استان می دهد و هر کس بدنبال سهم خوداست.

منفعت طلبان که خود را از جریان اصلاح طلب می دانند نیز بدنبال مصادره این آرای اندک هستند.

بعضی با چهره نفاق در جمع دم از حمایت سید اصلاحات استان می زنند و در نهان برای رد صلاحیتش دست به دعا برداشته انند و حال با برداشتن نقاب از چهره، ارث از پدرخوانده می خواهند.

ناگفته نماند که شایعه تأثیر گذاری رأی اصلاح طلبان صرفأ هیاهویی پوچ است که توسط خود آنان ساخته شده است برای ادامه حیات، وگرنه کیست که نداند در کهگیلویه وبویراحمد جریانات سیاسی کمترین تأثیر را در رأی مردم دارد، تا جایی که شنیده ها حاکی از اینست عده ای در شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان بدنبال سهم کاندیدای قوم و طایفه خود بوده اند.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک