آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 4789
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد تنها به اصول رقابت سالم فکر کنند.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: همه کسانی که وارد عرصه انتخابات شدند و به عنوان نامزد در این انتخابات شرکت می‌کنند و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات باید تلاش کنند تا اصل اجرای قانون انتخابات که حضور باشکوه و برگزاری سالم انتخابات است مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر رعایت قانون در تمام مراحل افزود: کسی که به دنبال جایگاه قانونگذاری است باید در تمام مراحل انتخابات قانون را سرلوحه کار قرار دهد.

وی بر ضرورت رعایت ادبیات و منش اخلاقی و قانونی در تبلیغات نامزدها، تاکید کرد و افزود: انتخابات مظهر رقابت منطقی و قابل قبول است و نباید تبلیغات انتخاباتی با قانون‌شکنی همراه باشد و نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات ناسالم دوری کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، آنچه به نفع و مصالح انقلاب و نظام است، رقم می‌خورد، گفت: اصول ما مجریان هم در این انتخابات اجرای قانونی، زمینه مشارکت باشکوه مردم و تأمین کامل سلامت انتخابات است.

خادمی با اشاره به اینکه دو امر جلب اعتماد و اطمینان مردم و تضمین سلامت و امنیت انتخابات و انسجام و همگرایی مردم در انتخابات برای ما مجریان انتخابات مهم است، افزود: تحقق قوانین و مقررت انتخاباتی را از منظر شکلی و محتوایی رصد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات آبروی استان است و رقابت منطقی و قابل قبول و انتخاب فرد اصلح معیاری است که استان را به سمت رشد و توسعه ملی سوق می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: شما بدون دغدغه به اصول و قواعد انتخابات و رقابت سالم فکر کنید که همه ما مکلف هستیم بر اساس دیدگاه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و تحقق بهینه قوانین و مقررات انتخاباتی حرکت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رعایت حقوق نظام، مردم، کاندیداها، حریم قانون و ضوابط در انتخابات از منظر شکلی و محتوایی تأکید کرد و افزود: هیچ سازمان یا دستگاهی به جز شورای نگهبان و وزارت کشور تحت عنوان اجرای قانون انتخابات یا نظارت، مجاز به دخالت در انتخابات نیستند.

خادمی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، تخریب رقیب، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، ورود افراد با اسلحه و دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای دوری کنند.

 انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک