آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 19:19   |   کد مطلب: 4657
رئیس کمیته امداد چاروسا گفت: 3 هزار قلک برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در مدارس چاروسا توزیع شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ناصر ارغنده رئیس کمیته امداد چاروسا کهگیلویه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: این ایام فرصتی مغتنم است که اندیشه‌های امام راحل را برای نسل جوان تبیین و آنان را با افکار والای امام (ره) آشنا کنیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چاروسا تاکید کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ایام سرافرازی، عزت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی در دور شدن از دوران سخت شاهنشاهی و رسیدن به نقطه رهایی از یوغ مستکبران بود که همه ما باید این مقطع درخشان را مقطع حیاتی برای بیان و انتقال پیام انقلاب اسلامی بدانیم.

 

وی افزود: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 

ارغنده به نقش کمیته امداد پس از انقلاب اشاره و یادآور شد: خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین‌ترین و پسندیده‌ترین عبادات و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است و تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

 

رئیس کمیته امداد به ساخت مسکن برای نیازمندان اشاره و اضافه کرد: بیش از 80 فقره تسهیلات ساخت مسکن از اول سال تاکنون به نیازمندان چاروسا اهدا شد.

 

وی با اشاره به نقش و اهمیت کسب علم و تحصیل در جامعه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی گچساران در خصوص کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت نیز برنامه‌های مختلفی از جمله توزیع قلک میان مدارس را در دستور کار قرار داده است.

 

ارغنده با بیان اینکه در این خصوص افزون بر 2 هزار و 800 قلک در میان دانش‌آموزان 40 مدرسه چاروسا توزیع شده است، افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در این قلک‌ها صرف دانش‌آموزان کم‌بضاعت همان مدارس می‌شود.

 

وی بیان کرد: قلک‌های توزیع شده طی اسفندماه همزمان با جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک