آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 15:21   |   کد مطلب: 4653
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه خبر داد
افتتاح 8 طرح کشاورزی همزمان با دهه فجر در کهگیلویه
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: با افتتاح پروژه‌های بخش جهاد کشاورزی در دهه فجر زمینه اشتغال 1265 نفر فراهم می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عبدالله قیصری‌نسب رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ‌زنی 9 پروژه بخش کشاورزی در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هشت مورد افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه از افتتاح تأمین آب اراضی آجم در دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان این‌که افتتاح تأمین آب اراضی آجم زمینه اشتغالزایی 230 نفر را فراهم می‌کند تصریح کرد: 25 هزار میلیون ریال برای راه‌اندازی این پروژه هزینه شده است.

 

قیصری افتتاح مرکز ترویج خدمات جهاد کشاورزی درغک با اعتبار 200 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر دانست و گفت: با افتتاح این مرکز سه نفر به‌کار گرفته می‌شوند.

 

این مسئول افتتاح پرواربندی 500 رأسی گاو گوشتی در دلی پیر محمود از توابع کهگیلویه را مورد اشاره قرار داد و افزود: 17 هزار میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و 10 نفر اشتغالزایی داشته است.

 

قیصری با بیان این‌که 865 خانوار از پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاحی بخش جهاد کشاورزی بهره‌برداری خواهند کرد گفت: کلنگ‌زنی فاز اول پروژه تأمین آب دلی نعمت الهی و اسفندان یک هزار نفر اشتغالزایی دارد.

 

به گفته قیصری در دهه فجر امسال چهار جاده بین مزارع با اعتبار 700 میلیون ریال در روستای بی‌منجگان و چهار باب استخر آب در روستاهای بناری و باغ کلک از توابع دیشموک، ده بلوط، بلربیشه و قلندری از چاروسا افتتاح خواهد شد.

 

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه تصریح کرد: 2 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 40 هزار قطعه‌ در روستای چنگلوا از دیگر پروژه‌های افتتاحی این بخش در شهرستان است و برای 12 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک