آخرین اخبار

29. دى 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 4561
واکنش نماینده اهواز به ادعای استعفای استاندار خوزستان در گفت‌وگو با دانا:
تهدید به استعفا به نفع یک جناح خاص اتفاقی نادر است/ این عین بی‌قانونی، طغیان و نافرمانی است
نماینده مردم اهواز با اشاره به مشکلات استان خوزستان گفت: استان خوزستان با مشکلات زیادی از جمله ریز‌گردها، باران‌های اسیدی و عدم توسعه یافتگی مواجه است و ای کاش استاندار خوزستان به دلیل مشکلات مردم تهدید به استعفا می‌کردند نه برای حمایت از جریانی که در روند قانونی ردصلاحیت شده است.

به گزارش کهگیلویه، سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص استعفای استاندار خوزستان گفت: استانداران مجری و نماینده تام الاختیار دولت در بحث انتخابات هستند و خودشان مجری قانون هستند.

وی افزود: آیا وقتی هیئت‌های اجرایی بسیاری از افراد معلوم الحال را تایید صلاحیت کرد، سایرین نمی‌تواستند به استانداری‌ها اعترض کنند؟ حتما می‌توانستند این کار را انجام بدهند اما اجازه دادند تا کارها قانونی و بر روال قانون پیش برود.

نماینده مردم اهواز با اشاره به اقدام بی‌سابقه هیئت‌های اجرایی در تایید صلاحیت کاندیداها تصریح کرد: کاری که شورای نگهبان انجام داده وظیفه اصلی این شورا است و نظارت کار اصلی این شورا می‌باشد و بر اساس تشخیص و مستنداتی که در اختیار دارد، افراد را رد یا تایید صلاحیت می‌کند.

موسوی اظهار داشت: استانداران بهتر است به جای حاشیه پردازی و جو سازی، به کار اجرایی بپردازند و در حقیقت توجه کنند به انتخابات و حضور حداکثری مردم و اگر هم کسی اعتراضی دارد، بر اساس قانون اعتراض می‌کند و قطعا شورای نگهبان هم به این اعتراضات رسیدگی می‌کند.

وی با بیان استانداران می‌توانند نقطه نظرات خودشان را از راه‌های بهتری اعلام کنند افزود: تهدید به استعفای برخی از استانداران عین بی قانونی و عین یک طغیان و نافرمانی است و اصلا در شأن استانداران جمهوری اسلامی نیست که دست به چنین کارهایی بزنند.

نماینده مردم اهواز گفت: تهدید به استعفا به نفع یک جناح خاص یک اتفاق نادر است که استانداری به این دلیل تهدید به استعفا کند و به نظر من استاندار خوزستان عاقل‌تر از این مسائل است که خودش را درگیر این مباحث کند.

موسوی با بیان اینکه اگر کسی اعتراضی دارد باید به شورای نگهبان مراجعه کند عنوان کرد: مسئولان توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند و بگذارند انتخابات روال قانونی خودش را طی کند.

وی با اشاره به مشکلات استان خوزستان اظهارداشت: بهتر است استانداران به جای اینکه خودشان را درگیر بازی‌های سیاسی کنند کمی به فکر مشکلات استان باشند.

نماینده مردم اهواز افزود: استان خوزستان با مشکلات زیادی از جمله ریز‌گردها، باران‌های اسیدی و عدم توسعه یافتگی مواجه است و ای کاش استاندار خوزستان به دلیل مشکلات مردم تهدید به استعفا می‌کردند نه برای حمایت از جریانی که در روند قانونی ردصلاحیت شده است.

انتهای پیام/نج

دیدگاه‌ها

درزود بر شما

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک