آخرین اخبار

28. دى 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 4553
معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج خبر داد:
پلمپ خوابگاه‌هاي دانشجويي بدون مجوز
معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج با اعلام گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که بین ناجا، وزارت علوم و صندوق رفاه منعقد شد از این پس صدورمجوز و نظارت بر خوابگاه های دانشجویی استان‌ها بر عهدۀ شورای نظارت بر خوابگاه های دانشجویی با حمایت اداره اماکن و مراجع قضایی است.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،فریبرز نیکدل در جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاههای خودگردان دانشجویی اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته، ریاست این شورا بر عهده معاونت دانشجویی دانشگاه یاسوج است و مدیر دانشجویی دانشگاه یاسوج به عنوان دبیر این شورا فعالیت می کند.

 

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد و پیام نور به عنوان دانشگاه ناظر و دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه منتخب این شورا انتخاب شده و پلیس اماکن و نمایندگان فرمانداری و استانداری نیز به عنوان اعضای این شورا فعالیت می کنند.

 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به تعیین بازه زمانی برای اخذ مجوز از این شورا گفت: مالکین محترم خوابگاه های استانی با مراجعه به شورای نظارت و بر اساس دستورالعمل اعلام شده باید استانداردهای لازم را رعایت کرده تا از سوی این شورا مجوز فعالیت آنها صادر شود.

 

نیکدل خاطر نشان کرد: در صورتی که مالکین در این بازه زمانی مجوز لازم را اخذ نکنند و یا شرایط اخذ مجوز را نداشته باشند اداره اماکن نسبت به پلمپ آن خوابگاه اقدام می کند.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/20

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک